Z méně viditelných úprav se mezi novinky řadí respawn kořisti alias systému obnovování herních předmětů rozházených po mapě, optimalizace grafiky a renderování, ale i (snad) funkční podporu 64-bit serverů. O něco viditelnější jsou naopak novinky z grafického oddělení.
Hlavní grafik týmu Chris Torchia se tak například rozepsal o nových modelech policejních uniforem (mix mezi českou Městskou policií a ruskými DPS uniformami) a plánované výstroji těžkooděnců, inspirované ruskými jednotkami OMON.
zdroj:
tisková zpráva
Ve snaze dodat jim na unikátním vzhledu tvůrci rovněž vylepšili některé lokace a zahájili "stavbu" nového velkého města Novodmitrovsk. V brzké době taktéž přibudou dva podstatné detaily – ‚graveyard set‘ různých předmětů na mapě, které mají nahnat hráči hororovou husinu (bohužel zatím bez ukázek), ale také rozličná zvířata s vlastní AI - jejich případné zpracování by mohlo pořádně zamíchat dosavadním systémem hry.
Práce jde týmu od ruky a jenom výčet malých, ale sympatických změn z posledního týdne vývoje ukazuje, že DayZ kvapně směřuje vstříc cílové rovince. Zvláště příjemně zní plánované přidání zvířat.
Lze se klidně ptát, jestli z DayZ nakonec (minimálně na upravitelných serverech) nezmizí původní zombíci. Budou-li zvířátka dostatečně implementována jako potenciální zdroj potravy, případně i bestie útočící z úkrytu ve smečkách, dosavadní nemrtvá monstra se mohou dostat na vedlejší kolej.
zdroj:
tisková zpráva