V Game update 2.0 můžeme kupříkladu čekat úpravu animací některých speciálních schopností, aby více seděly k tomu, co hráčova postavička v akci předvádí, potažmo by měla předvádět. Na planetách s orbitálními stanicemi by se měla objevit možnost okamžitého přesunu do lodi, aby už člověk nemusel běžet skrze celou stanici. A přibydou i nové animace tance a jiných projevů emocí, které si budeme moci odemknout. Velmi užitečně zní také plánované přidání endgame craftingu pro všechny profese, což by mělo řešit problém s tím, že po dosažení max levelu je veškeré vybavení získané během PvP i PvE lepší než to, které si člověk může sám udělat.
A zatímco možnost kupovat/prodávat, krást a jinak získávat odlišnou loď, než tu, kterou člověk získal v rámci příběhu, v dohledné době k dispozici nebude, tak prý můžeme očekávat, že tvůrci zamakají na výkonu hry. Prý už v patchi 1.1.5. se část dlouhodobé snahy o odladění hry projeví novým nastavením kvality shaderů na „very low“, což by údajně mělo drasticky vylepšit běh hry na středně a méně výkonných mašinách. Kompletní Q&A, ve kterém tvůrci odpovídají na dotazy fanoušků, sedí a čeká na vaše zraky za tímto odkazem.