Chystané novinky v dalším patchi Star Wars: Old Republic
zdroj: tisková zpráva

Chystané novinky v dalším patchi Star Wars: Old Republic

26. 2. 2012 12:49 | Téma | autor: Petr Poláček |

Snad každý z hráčů Star Wars: The Old Repubic má v hlavě zhruba milion věcí, které by si přál upravit/překopat/přidat. Podobně jsou na tom i tvůrci a jediný rozdíl je v tom, že oni nenosí ty věci v hlavě, ale mají je sepsané a říkají tomu plán. Když se přání hráčů a plány tvůrců střetnou, bývá z toho obvykle spousta radosti. A jak se zdá z odpovědí tvůrců na otázky fanoušků, tak chystaný (druhý) velký SWTOR patch by nějakou tu radost udělat mohl.

V Game update 2.0 můžeme kupříkladu čekat úpravu animací některých speciálních schopností, aby více seděly k tomu, co hráčova postavička v akci předvádí, potažmo by měla předvádět. Na planetách s orbitálními stanicemi by se měla objevit možnost okamžitého přesunu do lodi, aby už člověk nemusel běžet skrze celou stanici. A přibydou i nové animace tance a jiných projevů emocí, které si budeme moci odemknout. Velmi užitečně zní také plánované přidání endgame craftingu pro všechny profese, což by mělo řešit problém s tím, že po dosažení max levelu je veškeré vybavení získané během PvP i PvE lepší než to, které si člověk může sám udělat.

A zatímco možnost kupovat/prodávat, krást a jinak získávat odlišnou loď, než tu, kterou člověk získal v rámci příběhu, v dohledné době k dispozici nebude, tak prý můžeme očekávat, že tvůrci zamakají na výkonu hry. Prý už v patchi 1.1.5. se část dlouhodobé snahy o odladění hry projeví novým nastavením kvality shaderů na „very low“, což by údajně mělo drasticky vylepšit běh hry na středně a méně výkonných mašinách. Kompletní Q&A, ve kterém tvůrci odpovídají na dotazy fanoušků, sedí a čeká na vaše zraky za tímto odkazem.

Nejnovější články