Za Blizzard to potvrdil Alex Mayberry, byť jeho slova měla spíše znamenat nějakou naději, ale význam je celkem jasný. „Možná se někdy dočkáme, dostaneme se k jinému pohledu na věc, ale v dohledné době to nebude. Ale myslím, že celý ten nápad pořád někde v Blizzardu žije.“ Což znamená, že se na Ghost nepracuje a ani není na stole nějaký plán.
Přitom půvoně vývoj vypadal nadějně, ale nakonec vše – alespoň dle Mayberryho – ztroskotalo na nedostatečném výkonu konzolí té doby. „Původně jsme chtěli hru vydat na GameCube, PS2 a Xboxu a poté, co jsme ji uložili k ledu jsem říkal, že v té době jsme byli připravení udělat hru od Blizzardu na konzole, ale konzole nebyly připravené na hru od Blizardu. Prostě jsme nemohli udělat to, co jsme chtěli, kvůli tehdejšímu výkonu těchto přístrojů.“
Nicméně ono je snadné vše hodit na nevýkonnost tehdejších konzolí. Pravdou je, že se vývoj Ghost od oznámení v roce 2002 neúměrně táhnul, takže i kdyby byly sebevýkonnější, stihly zastarat. Navíc se po dvou letech vývoje měnil hlavní vývojářský tým, což poslalo celý projekt zpátky do plenek a po dalších dvou letech do hrobu. Je ale logické, že zástupce Blizzardu neřekne, že celý vývoj byl mizerně vedený a levá ruka nejspíše nevěděla co dělá pravá. Takže StarCraft: Ghost nyní nezachrání ani příchod nové generace konzolí. Ale možná je to tak dobře, v rámci akce z pohledu třetí osoby s plížením by to vážně chtělo přijít s něčím novým, aby se nemlátila prázdná sláma v další, nové značce.