„Hra se změnila, vyvinula. Podle mě budou lidi překvapený z toho, co uvidí. Navíc se ještě pořád vyvíjí,“ znovu (už to jednou udělal Ubisoft) Pitchford potvrdil fakt, že zrušená nebyla. A když ještě dodal, že právě ony probíhající změny jsou důvodem, proč je okolo Furious 4 takové ticho, tak zároveň nepřímo přiznal, že původní plán s arkádovou kooperativní střílečkou pod značkou BiA nebyl úplně nejlepší.
Už jsem slyšel vývojáře o svých projektech hovořit konkrétněji, ale prozatím to musí stačit. BiA Furious 4 totiž určitě nevyjde tento rok, jak ještě Pitchford utrousil, i když o hře nechtěl dále hovořit. Momentálně Gearbox promuje projekt Borderlands 2, který vyjde v září, přičemž další v řadě je vydání Aliens: Colonial Marines. A někdy mezi vydáním těchto dvou her by prý Randy byl ochoten nějaký ten informační chlup pustit.
Osobně jsem na to velice zvědavý a ještě jednou připomínám, že ne z hráčského hlediska. Spíše mě zajímá, do jaké míry vzali tvůrci potaz nepříliš pozitivní ohlas fanoušků série, který se tloukl s mírně pozitivním ohlasem obecné hráčské obce. Ať je to jak chce, stejně si pořád myslím to, co jsem loni psal v E3 dojmech z prezentace: Furious 4 se jevila dost zábavně, ale rozhodně by neměla vyjít pod značkou Brothers in Arms. Zvlášť ne, když už sám Pitchford prozradil, že se pracuje na klasické BiA hře.
Na nějaké arkádové spin-offy je BiA značka příliš „malá“, čili má poměrně jasně vymezenou a jednoznačně smýšlející komunitu. Drolit značku na vícero produktů si mohou dovolit třeba Hvězdné války nebo Pán prstenů, BiA opravdu ne.