Jde o další důkaz, že Blizzard má na konzole spadeno mnohem déle, než se odpůrcům domnělého konzolového portu Diabla III může zdát. Tehdejší playstationová odbočka ze série Diablo se měla celá odehrávat na dalekém Východě. Sice by pořád šlo o svět Sanctuary, ale měl být silně řízlý východními motivy i designem postav. Blizzard tak nejspíš reagoval na pozitivní reakce hráčů ohledně druhého aktu Diabla II, odehrávajícího se v pouštním městě Lut Gholein.
1. 11. 2011 18:45 | Téma | autor: levis |
Herní historik David Craddock v poslední době studoval dějiny studia Blizzard North. Jak spisovatel prozradil v novém rozhovoru, tito vývojáři prý bezprostředně po vydání Diabla II vážně koketovali s myšlenkou, vytvořit ve spolupráci s Capcomem konzolové Diablo pro PlayStation 2. Tahle varianta byla na stole v letech 2001-2003, řekl Craddock v podcastu serveru Incgamers.