Poněkud chvástavou prezentaci obtížností si prohlédněte níže na videu a můžete se přitom zamyslet nad tím, proč vlastně vývojáři mají potřebu nás takhle mučit. Zdůrazňováním vysoké obtížnosti se zjevně snaží zalíbit zejména hardcore hráčům, kterým se na Diablo III pořád něco nelibí: grafika je moc pastelková, povolání jsou nudná, příběh vlastně žádný nepotřebujeme atd. Tohle by je ale mohlo potěšit, protože nic tak duši skutečně vytvrdlého, cynického a věčně nespokojeného herního maniaka nepotěší, jako příslib hodin a dnů strávených tím, že bude za neustálého umírání hledat tu správnou strategii a kombinaci skillů. Pokud Diablo III opravdu vyjde mezi dubnem a červnem letošního roku, tak řada z vás, co jste ještě školou povinní, má asi program na letní prázdniny předem daný. Nám pracujícím pak nezbude, než se krátit na spánku.
zdroj: Archiv