Blizzad slibuje: obtížnost Diablo III vám nakope zadek
zdroj: tisková zpráva

Blizzad slibuje: obtížnost Diablo III vám nakope zadek

13. 2. 2012 13:21 | Téma | autor: Petr Poláček |

Nejsou to jenom prázdné sliby, ale skutečnost, kterou tvůrci z Blizzardu dokládají i na videu (po rozkliku). Zatímco na obtížnost Normal si budete vesele klikat a potvory půjdou k zemi skoro automaticky, po přechodu na Nightmare, což je druhý stupeň obtížnosti, dost narazíte a možná i párkrát zařvete, než vám dojde, že se musíte snažit. Podobné je to ale i s přechodem na obtížnost Hell, kde už se neobejdete bez promyšleného využívání obranných i útočných efektů a vybalancované postavy. No a při hraní na relativně nově přidanou obtížnost Inferno už budete jen nevěřícně koukat, jak vás pořád dokolečka drtí první potvora.

Poněkud chvástavou prezentaci obtížností si prohlédněte níže na videu a můžete se přitom zamyslet nad tím, proč vlastně vývojáři mají potřebu nás takhle mučit. Zdůrazňováním vysoké obtížnosti se zjevně snaží zalíbit zejména hardcore hráčům, kterým se na Diablo III pořád něco nelibí: grafika je moc pastelková, povolání jsou nudná, příběh vlastně žádný nepotřebujeme atd. Tohle by je ale mohlo potěšit, protože nic tak duši skutečně vytvrdlého, cynického a věčně nespokojeného herního maniaka nepotěší, jako příslib hodin a dnů strávených tím, že bude za neustálého umírání hledat tu správnou strategii a kombinaci skillů. Pokud Diablo III opravdu vyjde mezi dubnem a červnem letošního roku, tak řada z vás, co jste ještě školou povinní, má asi program na letní prázdniny předem daný. Nám pracujícím pak nezbude, než se krátit na spánku.

zdroj: Archiv

Nejnovější články