Bach tím reagoval na dotaz, proč vlastně primárně multiplayerová hra jako Battlefield 4 prezentovala mnohaminutovou ukázku z masivně naskriptované kampaně jednoho hráče. "Řekl bych, že ukázat multiplayerovou hru by bylo obtížnější. Je náročné prezentovat multiplayer tak dokonale, že každému divákovi dojdou kvality hry. Nemyslím si, že se lidé bojí až tak o multiplayer jako o hru jednoho hráče." sdělil Bach.
Následně však svůj názor podpořil tvrzením, že DICE se ohledně multiplayerové části hry cítí více v kramflecích, než co se týče singleplayeru. Zároveň má dojem, že komunita to vidí podobně - tedy že multiplayer je už na takové úrovni, že vylepšovat lze spíše kampaň.
Bach má jistě pravdu v tom, že formulka Battlefieldu funguje už ze své podstaty. A DICE se velmi zjevně snaží dohnat především Call of Duty, což se neobejde bez přetahování hráčů zatížených na jeho pojetí interaktivního akčního blockbusteru. Přesto se z jeho odpovědí dá vyčíst jednak ještě větší akcent hry na předskriptované pasáže (jako by to nebylo vidět už v inkriminované upoutávce), ale též možná nebezpečné přehlížení multiplayerového srdce celé série…