Infernal - rozhovor
zdroj: tisková zpráva

Infernal - rozhovor

4. 9. 2006 0:00 | Rozhovor | autor: Redakce Games.cz |

Dříve Diabolique, nyní Infernal. Dříve Dark Eaville, nyní Ryan Lennox. Jsou věci, které se mění, ale jedno přetrvává celé věky - konflikt mezi Nebem a Peklem... Jak své dílo vidí jeho tvůrci?

Autor: Korgull
Publikováno: 4. září 2006


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Loni v listopadu jsme se dozvěděli, že došlo k odložení vydání nového projektu společnosti Metropolis Software, third-person akce s názvem Diabolique: Licence to Sin. Ačkoliv jsme se této hry měli původně dočkat už v prvním čtvrtletí tohoto roku, nebude to nakonec dříve, než na podzim. Navíc, pokud byste v obchodech vyhlíželi krabici s nápisem Diabolique, byla by to marná snaha. Letos na jaře byla totiž oznámena změna názvu projektu. Nově jde tedy o Infernal. Kromě toho jste mohli zaznamenat ještě jednu věc, a to v souvislosti s hlavním hrdinou příběhu. Původně se jmenoval Dark Eaville, což se ale vydavateli nezdálo dost démonické, takže nyní budete mít co do činění s Ryanem Lennoxem. V každém případě, zajímá-li vás, co byste měli od tohoto titulu očekávat, neváhejte přečíst následující rozhovor.

Začněme vaším představením. S kým máme tu čest a jaká je vaše úloha na projektu Infernal?

Ahoj, jmenuji se Pawel a převážně pracuji jako tiskový manažer společnosti Metropolis Software :)

Můžete nám svůj projekt trochu přiblížit? O čem má tato hra vlastně být?

Infernal je totálně akční singleplayerovou hrou pojatou z perspektivy třetí osoby. Je vytvářena v komediálně akčním filmovém stylu. Z větší části proto nabízí akční hratelnost a i trochu toho humoru. Hráči od ní rozhodně mohou očekávat zábavu. Hratelnost je brána též v takovém stylu, takže nechybí rychlé tempo, automobilové honičky, přestřelky. Hlavním hrdinou je Ryan Lennox - ten nejlepší agent Pekelné agentury, která na povrchu Země bojuje proti Nebeské agentuře.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Proč jste se rozhodli pro perspektivu třetí osoby?

Tato perspektiva je pro Infernal nejlepší. Náš hrdina, Ryan Lennox, dokáže hodně věcí - kutálet se, skákat, chodit, plížit se, přitisknout se ke zdi (aby se kryl před palbou), bojovat muž proti muži s využitím komb... Žádná jiná perspektiva není schopná poskytnout prostor pro tolik schopností.

Co nám můžete prozradit o příběhu?

Už od samého počátku civilizace zde byl vždy konflikt mezi dobrem a zlem. Po staletí měli oba rivalové, Nebe a Peklo, k dispozici pro vzájemné souboje své agentury. Teď však došlo k situaci, která se stává jednou za tisíc let. Velmi vzácné postavení planet způsobilo, že se Země stala pro Pána všech Pánů neviditelnou. Toho se jaly tajné agentury Nebe a Pekla využít tím, že během té doby přestaly respektovat všechna dosavadní pravidla. Pekelníci už je dřív celkem tradičně překračovali a když tak nyní začali činit i Andělé, rovnováha mezi dobrem a zlem se stala vážně ohroženou. Nebeská agentura dosud eliminovala všechny agenty Pekla, kromě Ryana lennoxe. Pán Pekla ví, že jeho rival připravuje něco hodně velkého a pošle tedy svého nejlepšího agenta tento problém vyřešit. Na Infernal je neobvyklé to, že kombinuje téma špionážních agentur s konfliktem mezi dobrem a zlem. A tak tu tedy máme agenta přímo z pekla!

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jaké lokace nám hra předvede?

Herní svět je pekelný, magický, a protože je Ryan agentem, některé věci v okolí jsou prostě typické pro superagenty - pěkné kočky, drahá auta, fantastická místa. Každý level zahrnuje různé lokace a každý je tak unikátní. Diabolique se odehrává na různých místech světa, takže se každá úroveň liší od všech dalších. První level má několik scén: v restauraci, na silnici, v alpské vesničce a starověkém hradě. Druhý level začíná v rafinérii a pak hráč vstoupí do dalších lokací. Každá nová scéna je nová neopakovatelná.

Jaké typy nepřátel v Infernal potkáme?

V Infernal je mnoho různých typů nepřátel a mají i rozmanité schopnosti. Jsou mezi nimi agenti Nebe - chlápci v oblecích a se slunečními brýlemi :) Chytří, ale slabí. Pak také potkáte mnichy - dobře trénované zabijáky tajného kláštera (vidět je můžete i na screenshotech, jsou to ti v těch kutnách), jsou něco jako jednotky S.W.A.T. v kněžském hávu ;) Dále tu najdete nepřátele oplývající určitými nadpřirozenými silami, ale nenechte mě odhalit příliš mnoho. Jak bude hra postupovat, budou nepřátelé chytřejší, silnější a mocnější. Jednu věc ale mají všichni společnou - jsou ve službách Nebe.

Budou nepřátelé mezi sebou nějak komunikovat? Jak bude vypadat jejich AI?

Očekávat můžete dokonale vyspělou AI. Pro naše vlastní účely ji nazýváme "bojová inteligence". Řeknu vám proč - z důvodu modernějšího skriptování jsme vytvořili systém AI, který nepřátelským jednotkám umožňuje během boje využívat objekty v prostředí - nepřátelé se mezi ně schovávají, nacházejí si nejlepší místo pro střelbu, analyzují prostředí ve snaze být v boji co nejefektivnější. Jejich chování záleží na jejich počtu, což znamená, že dva oponenti se budou chovat jinak než kdyby jich bylo pět. Když se skupina zvětší, cítí se všichni silněji a jsou proto i odvážnější!

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jaké zbraně zde budou k dispozici?

Ryanovou první zbraní bude jeho vlastní ruka. Dokáže bojovat muž proti muži s použitím rukou i nohou. Základní zbraní budou pistole a granáty. Ryan je také vybaven puškou a různými zařízeními: dalekohled s nočním viděním, bomby a další špiónské příslušenství. Důležité je, že každé zařízení půjde použít dvěma způsoby: normálně a ďábelsky. Například, když použijete noční vidění magickým způsobem, dokážete rozlišit, kdo z vašich nepřátel je pouhým člověkem a kdo andělem.

Jak jsou v této hře vyřešeny souboje?

Hra sama je postavena především na akci, souboje jí zaplňují z největší části a převážně jsou zaměřeny na otevřené bitky: přestřelky, souboje muže proti muži, komba, útoky s využitím magie, apod. Ačkoliv je Infernal podobná akčním komediálním filmům, není tu mnoho špionážních prvků - akorát rychlé tempo, adrenalin, humor a desetkrát akce!

Co mohou hráči od Infernal očekávat po stránce grafické? Jste na některé efekty obzvlášť pyšní?

Infernal podporuje pixel shadery 3.0, normální mapování a další moderní technologie. Skutečně pyšní jsme na překrásné a velmi rozmanité lokace. Ryan Lennox je totiž superagent, spolu s nímž uvidíte fantastická místa, a jelikož je zároveň ďáblem, uvidíte i místa tajuplná (hřbitovy, hrady, kostely). Na jednu stranu můžete očekávat nablýskané chromy, průzračná skla, působivé barvy a na straně druhé temné, ponuré momenty s všudypřítomnou červení ohně. Narazíte i na některé fakt pěkné efekty jako měnící se atmosféra nebo osvětlení - například když začne sněžit, setmí se, vítr začne foukat silněji, žárovky zhasnou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další obrázky z této hry naleznete zde

Akční hra je vždy o něco lepší, když ji doprovází dobrá muzika. Jakou hudbu uslyšíme zde?

Jo, to je pravda ;) Prďácká muzika je nezbytná pro podtržení herního světa. Všechny hlasy v Infernal jsou dílem profesionálních dabérů. Zvukové efekty a speciálně pak hudba jsou adaptovány na herní styl. Muzika je rychlá a dynamická, ale zároveň nevyniká příliš do popředí. Není agresivní, protože by pak moc nepasovala do humoru, jenž je rovněž součástí hry. Všechny skladby jsou složeny a nahrány Adamem Skorupou - to je jistě ten nejlepší hudebník v Polsku.

Co si myslíte, že bude v této hře pro hráče největším překvapením?

Předně to bude skvělá, různorodá hratelnost: agent v akci, ďábelská magie. Za druhé to bude vkusný design úrovní - kvalitní grafika skloubená dohromady s pěknými lokacemi.

Díky za váš čas. Chcete ještě něco dodat?

Děkuji za rozhovor!

Související články: Novinky

 
Korgull
Korgull spatřil světlo světa před více než 27 lety, protlouká se, jak se dá, a na Tiscali Games píše především novinky. Nejraději hraje adventury (staré dobré Grim Fandango, Neverhood), ale nepohrdne ani dobrou strategií, RPG nebo akcí

 
 
Korgull

Nejnovější články