Pokud jste to ještě nevěděli, Piotr vám vysvětlí, jak budou fungovat jednotlivá znamení a jak s nimi půjde v rámci vývoje postavy pracovat. Nastíní vizuální styl a příběhové pozadí dalších herních lokací a aby toho nebylo málo, přidá pár poznatků k tomu k boji v třetím Zaklínači obecně.
30. 7. 2014 19:00 | Rozhovor | autor: Redakce Games.cz |
Pokud jste viděli v neděli náš rozhovor s šéfem vývoje chystaného RPG Zaklínač 3: Divoký hon, určitě si nenechte ujít ani druhý rozhovor k této hře, který jsme natočili. Tentokrát je zpovídanou osobou producent Piotr Krzywonosiuk, který se rozpovídal o všemožných herních aspektech a prvcích. Dozvíte se třeba jak to bude s plaváním, potápěním a z kterého reálného města si bral CD Projekt inspiraci při navrhování Novigradu.
zdroj:
Vlastní