Autor: Levis Publikováno: 12.června 2002 |
![]() ![]() ![]() Čím se Generals budou lišit od předchozích RTS ze série Command & Conquer? Myslím ,že asi nejvýznamnější a zajisté nejvíce zřejmý, je kompletní přechod do 3D, který hráči umožňuje vžít se do bitvy jako nikdy jindy a mít ještě lepší přehled nad bojištěm. Engine hry navíc, kromě okouzlujícího grafického zpracování, umožňuje použít některé unikátní a dosud nevídané herní vlastnosti. Jednou z nich je volba generála - každý generál se liší stylem taktiky a strategie proti protivníkovi. Do hry jsme ale přidali i spoustu dalších vylepšení - vzdušné souboje, nové způsoby těžení surovin a různé možnosti budování základny. Engine také umožňuje některé dechberoucí efekty, jako jsou hořící barikády, efekty zbraní a možnost zdeformovat terén nebo zničit všechny budovy ve hře - možná i ty neutrální, tedy například budete moci vyhladit celé město, které najdete na mapě. Kolik misí bude obsahovat hra pro jednoho hráče? ![]() Jaké novinky přinesou Generals do žánru real-time strategii? Co se týče vylepšování klasického RTS pojetí, myslím, že jsme udělali veliký krok směrem kupředu - museli jsme hru vybalancovat tak, aby do ní hráči mohli hned vstoupit a bavit se již od začátku. Zároveň jsme chtěli, aby postupovali novými a inovativnějšími cestami. Jedna z velkých změn pro všechny fanoušky C&C série je to, že jsme interface hry přesunuli ze strany obrazovky na její spodek; důvodem bylo, že ve spodní části obrazovky je k dispozici více místa, které jsme potřebovali pro zařazení nových vlastností a možností ovládání ke každé jednotce. Přidejte si tyto vylepšení ke kompletně obnovenému zbrojovému arzenálu, novým jednotkám a možností vybrat si vlastního generála, a hned máte představu o tom, jak budou Generals odlišné. ![]() ![]() ![]() Bude hra obsahovat nějaké unikátní charaktery, například obdobů hrdinů z Warcraftu III? Máme připravenou kombinaci zvláštních vlastností, které budou trochu odlišné od klasických „hrdinů“ z jiných RTS her. Stále jsou tu „hrdinové“ podobní Tanye, Yurimu či Borisovi z Red Alertu 2 a Yuri’s Revenge, avšak nyní je k dispozici i generál, kterého si zvolíte před každou misí. Generál je v boji schopnou jednotkou, ale důležitější je, že vás zásobuje specializovanými jednotkami, upgrady, ekonomickými bonusy a jedinečnými schopnostmi - proto se vyplatí ho spíše držet v postraní a využívat takticky, než ho nasazovat do přímého boje. Na jaké jednotky a budovy se ve hře můžeme těšit? Při designování jednotek, vozidel a budov v C&C Generals jsme si jako předlohu brali momentální technické vybavení těch vyspělejších zemí světa. Seznam jednotek ještě není úplně dokončen, ale již teď vám o několika z nich mohu něco říci. Moje oblíbená jednotka je Aurora Strike Fighter, americký letoun, pohybující se nadzvukovou rychlostí, která mu umožňuje rychlé přemístění a házení destruktivních bomb na nepřátelské základny. Čína má zase Dragon tank, který před sebou na bojišti chrlí oheň, přičemž hackeři pro změnu způsobí zmatek v infrastruktuře nepřítele. GLA vynikne rozzlobeným davem protestantů, který se díky podzemním chodbám v některých mapách může objevit kdekoliv a způsobit pořádný zmatek. Jakmile dokončíme kompletní seznam jednotek a budov, budeme moci o každé poskytnout více informací. ![]() ![]() ![]() Na jakých místech se hra bude odehrávat? Herní lokace ještě stále doděláváme, ale již teď mohu říci, že hráči budou bojovat na rozličných bitevních polí po Asii a Evropě. Souboje budou probíhat na různorodém terénu - městskými krajinami počínaje a nekonečnými pouštěmi konče. Jaké herní prvky se vám osobně nejvíce líbí? ![]() Děkujeme za rozhovor. Stáhněte si: E3 trailer (2 MB), Gameshot video (20 MB), Screenshoty Související články: Preview (03/2002) |
Levis připravil: jd |