Breed - rozhovor
zdroj: tisková zpráva

Breed - rozhovor

27. 8. 2003 0:00 | Rozhovor | autor: Redakce Games.cz |

Sci-fi střílečka Breed s vozidly a vznášedly, která bývá často srovnávána s legendárním Halo, vyjde co nevidět a proto jsme se zeptali producenta hry ze společnosti CDV na to, čím nás ohromí plná verze.

Autor: Korgull
Publikováno: 27.srpna 2003


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Taktická sci-fi střílečka Breed od firmy Brat Designs, která bývá často přirovnávána ke slavnému Halo, přinesla už na jaře ochutnávku v podobě hratelné betaverze singleplayerového dema, díky němuž si můžete sami otestovat, co vás asi v plné verzi čeká. O ní jsme si v rozhovoru povídali s jedním z autorů z vydavatelské společnosti CDV.

Představte se prosím na úvod našim čtenářům.

Jmenuji se Sven Schmidt a jsem vydavatelským producentem. Moje práce spočívá v dohlížení na dodržování termínů, rozpočtu a kvality produktu.

Jak byste charakterizoval hru Breed? Jaké jsou cíle, kterých byste rádi dosáhli co do obsahu a hratelnosti?

Rádi bychom s Breedem dosáhli vysokého stupně akce. To není klon Halo, co bychom chtěli. To, oč nám jde, je více volnosti pro hráče. Během single-player kampaně si bude hráč moci vyzkoušet různá vozidla, bude velet skupině, později si bude i sám razit cestu breedskými zařízeními, a to vše jen proto, aby zjistil, že jeho další mise povede do vesmíru. Takže: akce, akce, akce.

Co nám můžete prozradit o příběhu?

Příběh hry je velmi jednoduchý a pro každého srozumitelný: vetřelci obsadili Zemi za zády lidí a nyní jde o to dostat je ze Země pryč.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Budou lokace, na kterých se Breed odehrává, hodně odlišné?

Ve hře se vyskytnou jak rozlehlé venkovní prostory, tak zajímavá vnitřní prostředí. Protože Breed obsadili celou planetu, bude hráč muset řešit mise v pouštích, lesích, horách, zasněžených oblastech, jsou zde i různé ostrovy a pak také již zmiňovaný vesmír.

Jaké druhy vozidel a zbraní budou ve hře k dispozici? Máte některé oblíbené?

Mým nejoblíbenějším vozidlem je APC - tak nějak jsem si oblíbil to, jak vypadá a v kombinaci s těžkým "gatlingem" je zaručena zábava. Prostředky jako výsadkové lodě, džípy, buginy, tanky, lehké stíhačky, těžké stíhačky a velké mateřské lodi seznam završují. Obrázek zdroj: tisková zpráva Zbraně? Dobře, všechno až po ty nukleární.

Budou stroje schopné rychlých výsadků? Například otevřít nákladní prostor a vypustit tank nebo APC za chodu?

Ano, samozřejmě - jinak by bylo dost těžké dopravit v multiplayeru posily do zóny boje.

Bude mít hráč při přechodu mezi vesmírem a povrchem planety naprostou volnost při výběru místa, kde chce přistát?

Ano. Z nebe se snese v určitém místě, ale to, jak svobodně bude moci vybírat místo k přistání, pak už bude záležet na navržení mise.

Jaký druh inteligence protivníků můžeme očekávat? Budou se například nepřátele snažit hráči ukrást jeho vozidlo?

Ne.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Kolik misí bude Breed obsahovat?

Celkem bude mít plná verze hry 18 misí.

Kolik času dohrání Breedu průměrným hráčům zabere?

To absolutně záleží na výběru stupně obtížnosti a na zkušenostech hráče.

Je možné se setkat s tím, že někteří lidé Breed srovnávají s Halo. Má Breed něco jedinečného, co Halo ne?

Množství vozidel, misí odehrávajících se uvnitř budov, svoboda pohybu a hladký přechod mezi vesmírem a oběžnou dráhou.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Není žádným tajemstvím, že Breed poběží na enginu Mercury. Co jsou nejzajímavější vlastnosti tohoto enginu? Může nabídnout něco unikátního?

Mercury engine je schopen pobrat skutečně velké množství polygonů, podporuje DirectX 9 a je sakra rychlý.

Proč jste se pro Breed rozhodli vyvinout vlastní engine, než abyste pořídili licenci na užívání už existujícího?

Když nám (vydavateli CDV - pozn.ed.) vývojáři z Brat Designs nabídli hru, už měli engine z 90% hotov. Proč si tedy vybrat nějaký z už existující hry?

Co za muziku nás bude během misí doprovázet?

Máme výborné ambientní skladby a tématicky orientovaný hudební doprovod, který je dílem Dr. Giovanniho Vindigni.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další obrázky z této hry najdete v sekci screenshotů

Jaké multiplayerové módy bude Breed nabízet? Bude možné v multiplayeru sdílet vozidla?

Bude k dispozici Deathmatch, Team Deathmatch a Assault mód. Vozidla: ano, samozřejmě.

Vydáte i nějaké nástroje pro podporu komunity modifikátorů?

Ano, ale až poté, co vyjde plná verze hry.

Kdy můžeme očekávat, že se hra objeví v obchodech?

Sledujte prosím oficiální stránky www.breedgame.de, kde nyní zmiňujeme druhou polovinu letošního roku.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Děkujeme za váš čas. Chtěl byste něco vzkázat našim čtenářům?

Chtěl bych poděkovat komunitě, fanouškům a hráčům za to, že jsou s námi.


Stáhněte si: Singleplayer demo, Video, E3 2002 trailer, Video #2, Trailer
Související články: První dojmy z dema (5/2003), Novinky

Korgull
Korgull spatřil světlo světa před více než 24 lety, protlouká se, jak se dá, a na Tiscali Games píše především novinky. Nejraději hraje adventury (staré dobré Grim Fandago, Neverhood), ale nepohrdne ani dobrou strategií, RPG nebo akcí (všechny články autora)

 
 
Korgull

Nejnovější články