Autor: Korgull Publikováno: 27.srpna 2003 |
![]() ![]() ![]() Budou lokace, na kterých se Breed odehrává, hodně odlišné? Ve hře se vyskytnou jak rozlehlé venkovní prostory, tak zajímavá vnitřní prostředí. Protože Breed obsadili celou planetu, bude hráč muset řešit mise v pouštích, lesích, horách, zasněžených oblastech, jsou zde i různé ostrovy a pak také již zmiňovaný vesmír. Jaké druhy vozidel a zbraní budou ve hře k dispozici? Máte některé oblíbené? Mým nejoblíbenějším vozidlem je APC - tak nějak jsem si oblíbil to, jak vypadá a v kombinaci s těžkým "gatlingem" je zaručena zábava. Prostředky jako výsadkové lodě, džípy, buginy, tanky, lehké stíhačky, těžké stíhačky a velké mateřské lodi seznam završují. ![]() Budou stroje schopné rychlých výsadků? Například otevřít nákladní prostor a vypustit tank nebo APC za chodu? Ano, samozřejmě - jinak by bylo dost těžké dopravit v multiplayeru posily do zóny boje. Bude mít hráč při přechodu mezi vesmírem a povrchem planety naprostou volnost při výběru místa, kde chce přistát? Ano. Z nebe se snese v určitém místě, ale to, jak svobodně bude moci vybírat místo k přistání, pak už bude záležet na navržení mise. Jaký druh inteligence protivníků můžeme očekávat? Budou se například nepřátele snažit hráči ukrást jeho vozidlo? Ne. ![]() ![]() ![]() Kolik misí bude Breed obsahovat? Celkem bude mít plná verze hry 18 misí. Kolik času dohrání Breedu průměrným hráčům zabere? To absolutně záleží na výběru stupně obtížnosti a na zkušenostech hráče. Je možné se setkat s tím, že někteří lidé Breed srovnávají s Halo. Má Breed něco jedinečného, co Halo ne? Množství vozidel, misí odehrávajících se uvnitř budov, svoboda pohybu a hladký přechod mezi vesmírem a oběžnou dráhou. ![]() Mercury engine je schopen pobrat skutečně velké množství polygonů, podporuje DirectX 9 a je sakra rychlý. Proč jste se pro Breed rozhodli vyvinout vlastní engine, než abyste pořídili licenci na užívání už existujícího? Když nám (vydavateli CDV - pozn.ed.) vývojáři z Brat Designs nabídli hru, už měli engine z 90% hotov. Proč si tedy vybrat nějaký z už existující hry? Co za muziku nás bude během misí doprovázet? Máme výborné ambientní skladby a tématicky orientovaný hudební doprovod, který je dílem Dr. Giovanniho Vindigni. ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry najdete v sekci screenshotů Jaké multiplayerové módy bude Breed nabízet? Bude možné v multiplayeru sdílet vozidla? Bude k dispozici Deathmatch, Team Deathmatch a Assault mód. Vozidla: ano, samozřejmě. Vydáte i nějaké nástroje pro podporu komunity modifikátorů? Ano, ale až poté, co vyjde plná verze hry. Kdy můžeme očekávat, že se hra objeví v obchodech? Sledujte prosím oficiální stránky www.breedgame.de, kde nyní zmiňujeme druhou polovinu letošního roku. ![]() Chtěl bych poděkovat komunitě, fanouškům a hráčům za to, že jsou s námi. Stáhněte si: Singleplayer demo, Video, E3 2002 trailer, Video #2, Trailer Související články: První dojmy z dema (5/2003), Novinky |
Korgull | |
Korgull spatřil světlo světa před více než 24 lety, protlouká se, jak se dá, a na Tiscali Games píše především novinky. Nejraději hraje adventury (staré dobré Grim Fandago, Neverhood), ale nepohrdne ani dobrou strategií, RPG nebo akcí (všechny články autora) |