| Autor: Martin Krouza Publikováno: 4.prosince 2006 (aktualizace 5.12. 12:00) |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Mise a scénáře Strukturované mise obsahují variabilní složitost a tak nemusíte mít obavu z toho, že byste při jejich plnění byli nějak nadbytečně frustrováni. Ba naopak: všechny mise mají obrovský potenciál hratelnosti, různorodost prostředí, výborný scénář a velmi vyváženou úroveň složitosti spojenou s prostým požitkem z létání. První mise směřují k naprostým začátkům, kdy se budete muset nejrpve naučit ovládat letoun a dokázat s ním pojíždět, vzlétnout i přistát. Jakmile začnete mít letadlo pod kontrolou, budete muset zvládnout složitější úkoly vyžadující jak orientaci v terénu, včetně jednoduše vedené navigace, tak i ovládnutí koncepčně uspořádaného letu, kdy bude zapotřebí letoun využít za účelem předem nadefinovaného scénáře - směřující např. k záchranným operacím SAR, nákladní přepravě materiálu, hledání ztraceného slona v národním parku apod. Pokud si troufnete i na složitější úkoly, očekávají vás lety v nepříznivých podmínkách počasí, sestupy podle přístrojů na letiště v Innsbrucku s využitím radionavigačního vybavení, popř. delší přelety s dopravními letouny, ale také např. nejnáročnější sestavy mezi pylony na akrobatickém letounu Extra 300S na letišti Oskosh. Scénářů je opravdu mnoho, některé jsou jednoduché a zvládnete je napoprvé. Jiné úkoly jsou složitější a vyžadují pečlivou předletovou přípravu (zejména delší přelety vyžadující i správné vedení letounu po trati – navigaci). Řada misí je také koncipována výhradně za účelem prosté zábavy (např. let na letiště Interlaken ve Švýcarsku se svým kamarádem, případně pronájem letounu Mooney Bravo na dovolené na Floridě s plnohodnotným „checkridem“ – tedy letem za účasti instruktora, jenž ověří Vaši způsobilost soukromého pilota) a teprve poté – po zvládnutí této zkoušky, si budete moci letoun pronajmout. Mise jsou tu především pro běžné hráče, ale bavit se u nich budou i skalní fandové, neboť každá mise obsahuje velmi dramatickou kulisu promítající se do interakce reálných postav, vedení komunikace, speciálních grafických efektů i kvalitně navržené předletové přípravě v podobě využití nákresů, popisu i reálných leteckých map.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Technické zpracování
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
další obrázky z této hry si prohlédněte v galerii Co však hodnotím velmi pozitivně, je zpracování 3D interaktivních virtuálních kokpitů, které jsou oproti verzi FS 2004 na mnohem vyšší vizuální úrovni. Navíc všechny 3D kokpity simulují také odezvu přetížení a to ve velmi plynulých proporcích animace kokpitu. Možnost plynulého scrollingu kokpitu (rozhlížení) je zajištěna jak prostřednictvím klasického kloboučku na joysticku, tak mnohem lepším řešením s podporou hardware TRACKIR 4 PRO + 6 DOF, kdy rozhlížení v kokpitu můžete ovládat vlastním pohybem hlavy. TRACKIR 4 PRO se dnes defacto stává normou nejen pro příznivce FS, ale také pro uživatele simulátorů IL-2 Sturmovik, popř. Lock-On a v případě FSX TRACKIR 4 PRO + 6 DOF lze rozhodně doporučit. Co dodat závěrem? |
| Martin Krouza | |
| autor je šéfredaktorem webového portálu highinthesky.cz |