| Autor: Warlock Publikováno: 3.září 2007 |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Opékání špekáčků Kromě obligátního hlídkování jsem v základně viděl i dvojici, která právě obědvala, jeden ze žoldáků spokojeně podřimoval a jiný si šel pro změnu odskočit. Přitom nic z toho nebylo naskriptované a chování vojáků je podle Clinta Hockinga naprosto přirozené. Při setmění tak půjdou do lesa nabrat dřevo, rozdělají oheň a klidně si začnou opékat špekáčky.
zdroj:
tisková zpráva
Krásnou idylku však narušil převádějící krátkou přestřelkou s bandity, při níž obsadil džíp a na plný plyn ujížděl pryč z tábora. V patách mu však rázem byl další džíp, který nepříjemně dorážel a jeho osádka se snažila vůz za každou cenu zastavit. To se jí nakonec v opouštěné osadě plné chatrných domků podařilo a nezbylo než se s nimi pustit do přímého souboje. I když poměr jeden ku pěti nebyl zrovna nejlepší, předvádějící ani na okamžik neváhal využít výhod fyzikálního modelu a chopil se těžkého kulometu. Doslova se prostřílel dřevěnými stěnami, aby získal lepší palebnou pozici a naopak potrestal každého, kdo by se kryl za příliš slabými překážkami. Nic mu to však nebylo platné a Clint Hocking tak dostal prostor k předvedení další vychytávky FC2.A tou je systém zdraví, jež by se nejlépe dal přirovnat ke Call of Duty. Ve hře tedy neexistují žádné lékárničky a každé zranění se dá po chvíli „rozdýchat“. Pokud vám tedy nezrudne celý monitor a nejedná se o kritické zranění, které musíte okamžitě stiskem jedné určité klávesy vyléčit, jinak je s vámi definitivní konec. Poté následuje jedna z padesáti animací vytahování kulky z různých částí těla. Trochu zklamáním bylo, že během prezentace vždy šlo o vyndávání doutnajícího projektilu ze špičky boty.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Čas vyhrazený ukázce se pomalu přehoupnul do druhé poloviny a na řadu přišly grafické efekty. „Velkou práci jsme si dali se stromy. Každý vypadá úplně jinak a můžete z něj odstřelovat jednotlivé větvičky. Rovněž tráva není pouhou texturou. Stébla lze ohýbat a džíp tak za sebou nechává parádní koleje,“ představoval Clint Hocking engine s názvem Dunia. Dále jsem byl svědkem dynamické změny počasí, která závisí na právě zadaném úkolu nebo aktuální situaci na bojišti. Pokud vás tedy budou chtít tvůrci víc napnout, není nic snazšího, než zvednout vítr, zatáhnout mračna a spustit hromy a blesky. Celý svět na tuto změnu samozřejmě reaguje a třeba patrolujících vojáků okolo táborů nepotkáte tolik. Kapitolou samu pro sebe je oheň, jež se nejenom podle všech zákonitostí hořlavosti materiálu šíří po okolí. Reaguje i na směr proudění a sílu větru a v závislosti na tom se mění rychlost jeho pohybu. V akci jsem viděl i plamenomet, který byl zrovna nepříliš vybíravým způsobem použit na skupinku žoldáků jedoucích na džípu. Nejenže, všichni seskákali dolů, ale začali se i zběsile válet po zemi, jenom aby plameny uhasili.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Vzpomínáte se ještě na naprosto přirozené chování vojáků v táboře? To samé platí i pro divokou zvěř a kromě párku pasoucích se zeber, jsem měl možnost pozorovat stádo antilop, na něž zaútočil hladový lev. Co následovalo poté, snad nemusím podrobněji rozpitvávat.
zdroj:
tisková zpráva
Vše ale nešlo perfektně po drátkách a nepřátel bylo zkrátka víc. Po dosti drsné přestřelce tak nestihl předvádějící stisknout speciální klávesu pro uzdravení a padl k zemi. Už jsem čekal nahrávací obrazovku, ale k mému údivu se nad vámi najednou objevil Marty a odtáhl vás za nejbližší roh. Tam vás symbolicky převázal fáčem a nabídnul svého Desert Eagla, protože vaše výstroj zůstala kdesi uprostřed bojiště. Následovala celá akce ještě jednou, ale tentokrát s větším rozmyslem a hlavně z větší dálky. V hlavní roli se tak představila odstřelovací puška, která ihned poslala do věčných lovišť jednoho ze strážících vojáků. Aspoň tak to na první pohled vypadalo. Zbytek žoldáků se ihned rozutekl schovat za překážky. Když předvádějící ještě víc přiblížil obraz, bylo vidět, že postřelený voják stále ještě žije. Dost mě překvapilo, že se k němu po chvíli rozběhnul kolega a odtáhnul parťáka do bezpečí. Vzpomeňte na Martyho a jistě mi dáte za pravdu, že na tom přirozeném chování něco bude.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
další obrázky si prohlédněte v sekci screenshotů Pohádky je konec Související články: Preview (7/2007), Novinky |
| Warlock | |
| autorovi je 19 let, studuje na ČVUT v Praze a přispívá i na server o mobilních telefonech; zaměřuje se na strategie všeho druhu a nechá se zlákat i kvalitní FPS; řadí se mezi filmové fandy, příznivce metalu a rád jezdí na horském kole |