Když už jsme u čísel, hra samotná zabere kolem padesáti hodin, ale jen co se týká hlavní příběhové linie. Pokud budete počítat i vedlejší úkoly, prý jsme někde na čísle 100 až 120 hodin. I kdyby Iwinski nadsazoval jako většina tvůrců, pořád to znamená obrovskou hru.
Co se týče vyšší obtížnosti ze začátku, prý bude úvod trochu snazší. I když mě to osobně trochu překvapuje, prý někteří hráči měli problém s úvodem v Zaklínač 2, kdy často umírali. CD Projekt chce mít stále stejný přístup ke křivce obtížnosti, ale na druhou stranu nechce jít cestou Demon's Souls. Takže asi můžeme čekat ústupky, ne v oblasti obtížnosti hry, ale v tom, jak se všechny prvky vychrlí na nového hráče.
Opět se vrátí ocelový a stříbrný meč, stejně tak tvorba předmětů a alchymie. Ale zpátky k příběhu a úkolům. Po konci hry se prý půjde do světa vrátit a plnit dál úkoly, ovšem v kontextu příběhu, takže některé se zamknou vzhledem k vašim volbám během hraní a danému konci hry. Kdy samotná hra vyjde, to tvůrci ještě nechtějí říct. Prý se to dozvíme brzy a ano, bude to, díkybohu, opravdu rok 2014. Společně s oznámením data vydání se snad dozvíme i hardwarové nároky na PC.
Ve zmíněném rozhovoru můžete najít i pár dalších novinek, ale často se opakují věci už řešené. I tak vám ale doporučuji jeho četbu, jelikož se věnuje i vzestupu studia a případným radám pro nezávislé vývojáře.