Máme tu pro vás totiž informace z dnešního rozhovoru z Firingsquad, kde jsme se kromě toho, jak náročné je vytvářet hru, v níž se levely generují dynamicky, a že Londýn je vzhledem ke své rozmanité architektuře, působivé atmosféře a bohaté historii ideálním místem pro děj této hry, dozvěděli například i pár dalších zajímavých skutečností o zbraních, nepřátelích, multiplayeru či třeba podpoře DX10.
zdroj:
tisková zpráva
Začněme tedy těmi zbraněmi. Z dřívějška už víte, že co se tohoto tématu týče, najdete v této hře pěkný mišmaš všeho možného. Ve vašem arzenálu se vyskytne vše, od organické výzbroje po meče zhotovené z tajemné energie, anebo masivní zbraně stylu "area 51", podle toho, ke které ze tří frakcí (Kabalisti, Lovci a Templáři) se přidáte, protože vývojáři dbají hodně na to, aby každá z nich působila pokud možno jedinečně, což se odrazí i na jejich vybavení. Takovým hezkým příkladem ne zcela typického kousku zbrojní výbavy Kabalisty může být Beetlebore - zbraň chrlící geneticky upravené brouky, kteří obalí svůj cíl a celý ho pohltí.
Pokud jde o nepřátele, Bill Roper, spoluzakladatel Flaghip Studios, ve zmíněném rozhovoru uvedl, že cílem tvůrců bylo vyrobit monstra, jež budou představovat a odrážet různé obavy a noční můry obyvatel Londýna. Podle jeho mínění se jim toho podařilo dosáhnout. Setkáte se prý i s démony, kteří jsou schopni vzájemně komunikovat. Zombie Lord tak umí například povolávat nemrtvé do boje proti vám a způsob, jakým to dělá, je údajně skutečně hrůzostrašný. Když na něj a jeho přisluhovače narazíte, bude pochopitelně stěžejní se zaměřit nejdříve na Zombie Lorda osobně, protože jakmile se pustíte do jeho poskoků, bude vám dodávat stále další a další. Navíc zkušenosti, které za jejich likvidaci získáte, jsou zanedbatelné, takže by to bylo jen mrhání časem a energií.
zdroj:
tisková zpráva
Ale teď už k multiplayeru. Jak jste se již mohli dočíst v některé z předešlých zpráv, Multiplayer Hellgate: London ponese stopy Diabla. Dle vyjádření Billa Ropera budou velmi evidentní. Stejně tak prý ale hra vykáže prvky masivně multiplayerových onlinovek (zejména budováním komunity a možností vlastních úprav hrdinů kvůli maximální unikátnosti každého z nich). Stanice podzemní dráhy budou sloužit jako centra pro ekonomiku a komunitu. Hráči se zde budou sdružovat do skupin a guild, nakupovat a prodávat různé předměty, získávat úkoly, atd. Jednotlivá dobrodružství budou náhodně generována, tudíž se nemusíte obávat, že totéž zažijete dvakrát.
Hellgate: London vyjde jak s podporou DirectX9, tak i DirectX10. Studio Flagship prý velmi úzce spolupracovalo se společnostmi NVIDIA a Microsoft, aby do projektu řádně vintegrovali nejnovější technologii a hráči, kteří si na potrpí na tyto záležitosti, tak získali něco navíc.
2. 2. 2007 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Hellgate: London bezpochyby patří k nejočekávanějším titulům tohoto roku, a tak se na tento projekt z dílny Flagship Studios pojďme podívat blíže.
zdroj: Firingsquad