Z Diabla III zmizela postava, identifikace a další prvky
zdroj: tisková zpráva

Z Diabla III zmizela postava, identifikace a další prvky

20. 1. 2012 11:30 | Preview | autor: levis |

"Při práci na Diablo III nám spousta lidí říkala, že to, co máme, už je dost dobré a ať ho vydáme takové, jaké to zrovna je," píše Jay Wilson z Blizzardu v anotaci k nejnovějším systémovým změnám v Diablu III. Dodává však, že úkolem jeho týmu není vydat "jenom" další hru, ale další Diablo hru. "Nikdo si nebude pamatovat, že hra vyšla pozdě jenom tehdy, když bude skvělá," argumentuje Wilson proti všem, co na hru spěchají a dodává, že tvůrci k dodělání potřebují ještě nějaký ten čas a úpravy. A jaké to jsou? Ze hry definitivně zmizely svitky identifikace, místo nichž může nepojmenovaný předmět určit sama vaše postava. Stačí na neidentifikovaný předmět kliknout pravým tlačítkem, chvíli počkat a vše se samo popíše. (Proč nejsou předměty popsané rovnou? Protože pak by hráči nebyli natěšení, jako když si o Vánocích rozbalují dárečky, tvrdí Wilson.)

Dále: pátá položka v quickslotu bude odteď nastálo věnovaná lahvičce pro nouzovou situaci. Z artisanů v karavaně nadobro zmizí Mystic, která prý systému přizpůsobení nic nedodávala a pouze přinášela variace na sockety a drahokamy pod jiným jménem. Blizzard nicméně doufá, že postavu někdy po vydání hry znovu obživí, a dodává, že vyoperovat Mystic ze hry bylo v této fázi vývoje docela obtížné.


Autoři jsou nadále tolik spokojeni se Stone of Recall (tj. novým Scroll of Town Portalem), že ze hry vyhodili Nephalem Cube a Cauldron of Jordan. Oboje prý hráče odváděly od výhod toho, aby se vraceli do města prodávat předměty, craftovat a obchodovat s artisany. Stone of Recall se v UI tím pádem přesunul rovnou vedle lahviček - a když už u toho vývojáři byli, zase jej pěkně přejmenovali zpět na Town Portal.

Kompletní seznam změn naleznete zde. V další fázi updatu hodlají autoři přepracovat skilly a runový systém.

Nejnovější články