Kámen na kameni nezůstane ani ve fyzikálním enginu - chystá se vysoce responzivní herní prostředí, dynamické zavěšení částí tanku, kdy některé jeho části budete moct poškodit, i když půjde jen o drobnosti. Drobností už určitě nebudou žádané historické bitvy a nová meta funkcionalita ve formě tzv. Fortified Areas. Vývojáři ale nevytahují všechny karty z rukávu hned teď - chystají nás v příštích měsících zasypat sérii video deníčků, kdy nám všechno pěkně postupně vysvětlí.
„Pro hru to bude skutečně rok plný změn. Vylepšení, která pro letošní rok plánujeme, se dotknou samotného jádra World of Tanks, a každé z nich přepracuje vzhled i pocit z hraní, včetně zážitku z tankových soubojů. Tím vším hře dodáme úplně novou úroveň realismu a ponoření hráčů do hry,” chlubí se v tiskové zprávě producent World of Tanks, Mike Zhivets.
Od všech změn si Wargaming slibuje realističtější a uvěřitelnější hru, která nebude zapomínat ani na zábavnost. Už v prvním videu se můžete podívat na to, jak si to tank bezproblémově jede skrze dlouhou zeď, nebo jak se menší zeď roztříští na jednotlivé cihly, které mají svoji fyziku. Fyzikální ničení věcí je ve hrách ostatně oblíbenou kratochvílí, hned vedle zabíjení protivníků, a Wargaming si to očividně uvědomuje.