WildStar by měl být v roce 2015 přístupnější a srozumitelnější
zdroj: tisková zpráva

WildStar by měl být v roce 2015 přístupnější a srozumitelnější

16. 1. 2015 12:45 | Preview | autor: Adam Homola |

Onlineovka WildStar podle nás dopadla velmi dobře (recenze), takže jsme ji s radostí nominovali i na nejlepší MMO hru roku 2014. My i vývojáři ale víme, že je ve hře spousta menších chyb, nedodělků a vůbec věcí, na kterých je potřeba zapracovat. A právě tomu chtějí tvůrci věnovat rok 2015. Hlavním tématem pro letošní rok by tak mělo být zpřístupnění a do určité míry i zjednodušení hry. Tedy to, co časem potká skoro každou online hru.

Vývojáři ze studia Carbine na to jdou ale chytře a nechtějí z WildStar dělat konkurenci třeba WoWku. Určitým změnám se ale hra nevyhne a v roce by měl další vývoj stát na těchto třech pilířích: 1. Bedlivé naslouchání feedbacku hráčů a snaha omezit grindování, aby byla hra zábavnější. 2. Aby byly updaty užitečné pro stávající i budoucí hráče a podporovaly spoustu herních stylů, různé délky hraní, velikosti skupin a levelů. 3. Investování do hry, neustálé vylepšování a rozšiřování.

Tolik k obecným slibům a načrtnutí plánů. Když se budeme bavit konkrétněji a hlavně v relativně blízkém časovém horizontu prvních šesti měsíců, chystají tvůrci do WildStar spoustu sólového i skupinového obsahu včetně nových shiphands misí, dobrodružství a dungeonů. Tvůrci se chtějí zaměřit i na přepracování systému pro úpravy vzhledu postav. Značeného vylepšení by se měl dočkat také celý Elder game, kde se objeví nový a pořádný loot.

Vývojáři dále naznačili, že se bude něco dít s housingem - ve stávající podobě je sice dobrý a hráčům se líbí, ale je dostupný až na vysokých úrovních, a tak se k němu nedostane úplně každý. Podobně se zasáhne i do dungeonů, které jsou prý také dobré, ale příliš těžké, stejně jako není zrovna jednoduché a srozumitelné upravit si postavu k obrazu svému.

zdroj: Archiv

Z obsahu, který do WildStar přibude už velmi brzy, lze jmenovat update s názvem The Protogames Initiative. Přidá do hry Protogames Academy, což bude tréninkový dungeon pro postavy na nižších úrovních, který nováčkům představí všechny záludnosti dungeování. Nováčkům pomůže i They Came from Fragment Zero! - shiphand točící se kolem základů hraní ve skupinách. Pro hráče na vysokých úrovních bude pro změnu určen nový dungeon Ultimate Protogames.

Zlepšení se dočká také systém LFG a dungeon Datascape se kvůli obtížnosti přesune z kategorie pro 40 hráčů do kategorie pro 20 hráčů. A tvůrci upraví jeho obtížnost. Do budoucna Carbine chystají také poměrně velké posílení obsahu, který můžete zkonzumovat během krátké herní seance trvající něco lehce přes půl hodiny - abyste nemuseli hrát hodiny a mohli si WildStar užít i ve chvílích, kdy nemáte na hraní celý večer.

Chystá se toho jednoduše hodně, což je jedině dobře. Každá online hra musí žít a jedině konstantní přísun updatů a aktualizací zajistí, že se na WildStar po pár měsících nezapomene jako na spoustu jiných online her.

Nejnovější články