Zážitek, který bude hodně okořeněný o unikátní volby. V Until Dawn bude osud všech účastníků výletu do horského srubu záviset na vašich rozhodnutích. Z chystané párty totiž vzejde něco dost jiného, přičemž znalci vyvražďovacích hororů už tuší. Jednotliví členové k zániku odsouzeného výletu si brzy uvědomí, že nejsou na chatě sami. Příběh se bude točit kolem osmi přátel a vy si můžete zahrát za každého z nich, dokud příběh neskončí, nebo všichni neumřou. Until Dawn nemá být klasickým statickým a předpřipraveným hororem, naopak: například vztahy mezi postavami se budou dynamicky měnit na základě vašich rozhodnutí.
zdroj: Vlastní
Týkat se to bude jak rozhodnutí v dialozích, tak i mimo ně. Často by totiž mělo dojít na velmi rychlá rozhodnutí, která musíte udělat pod tlakem a není z nich cesty zpět. Právě v takových situacích může jít o život váš, nebo některého z vašich kamarádů. Sice se na konci hry pravděpodobně dozvíte "kdo je vrah", ale systém dynamických vztahů a možnosti kdy všichni zemřou velké znovuhratelnosti přímo nahrává.
Vývojáři se nechlubí jen šedou zónou u rozhodnutí a chybějících jasných ukazatelů co je správně a co ne, ale také hollywoodským talentem, díky kterému by měly být herecké výkony postav uvěřitelnější. Na Until Dawn se podíleli například Hayden Panettiere (Hrdinové, Nashville), nebo třeba Rami Malek (Battleship, Stmívání, Need for Speed). Celá hra by měla stát právě na postavách a podobně jako ve Walking Dead nebo Heavy Rain se i tady počítá s tím, že se s nimi sžijete a když pak dojde na lámání chleba, budete to mít mnohem těžší.
Until Dawn běží na vylepšeném enginu z Killzone: Shadowfall a zahrát bychom si měli někdy v průběhu příštího roku, exkluzivně na PlayStation 4. Doufejme, že se kompletním přepracováním hry z horůrku pro ovladač PlayStation Move do rozmáchlého horovového dramatu podařilo tvůrcům vydolovat pořádný AAA zážitek, který se na PS4 v příštím, pořádně nabušeném roce, neztratí.