Plácám vývojáře po zádech za tuhle volbu – nezasadit děj do budoucnosti, jako ostatní XCOM hry, ale do minulosti. Jen se vžijte do role obyvatele malého města někde „in the middle of nowhere“. Staráte se o to, aby trávník byl vždy správně střižený stejně jako vlasy vašich ratolestí, na státní svátky vyvěšujete čistou vlajku, neprovozujete žádné výstřednosti, smějete se na své sousedy a nejvíce ze všeho se bojíte, že ten bohorovný klid naruší něco neznámého, třeba nový soused. A najednou bum, místo nového souseda přiletí mimozemšťan. To je zkrátka na infarkt!
Samozřejmě sám sobě pokládám otázku, jestli bude The Bureau natolik dotažená po stránce atmosféry, stylizace a herních mechanik, že mi dovolí pocítit hrůzu průměrného Američana z toho, že mu někdo narušil perimetr jeho pěstěné zahrádky. Odpovědi se ale dočkám až s vydáním hry, k čemuž dojde letos v srpnu.
Velmi rád ovšem z úst Alyssy Finley slyším proklamace o tlaku na hráče, aby se choval skutečně takticky. Alyssa tvrdí, že když půjdete do boje proti emzákům Rambo stylem, se zlou se potážete. Bože, ať je to pravda, ať je to pravda. A jestli jsem to nezdůraznil, tak video obsahuje nemálo záběrů přímo ze hry.