Byť by to dávalo docela smysl, Omensight kromě časových mechanismů nesdílí se Stories: The Path of Destinies prakticky nic. Nejedná se o stejný svět, neopakují se známé postavy. Podobná je už jen vizuální stránka. Obě hry nabízejí krásně barevný lowpoly svět (v případě Omensight se zdá být o něco temnější) a obě používají místo lidí antropomorfní zvířata.
Vy jste také jedním z těchto zvířátek, ale na rozdíl od ostatních jste poslem velice špatných zpráv. Viděli jste totiž budoucnost. Budoucnost, která je pro svět Urralia velice nepříznivá. A na vašich bedrech neleží nic menšího než jeho spása. Ještě štěstí, že je čas pevně ve vašich rukách.
zdroj: Archiv
Víte, že Urralia jednoho dne skončí, ale vůbec nevíte jak. Proto se vydáváte mezi významné lidi a snažíte se vypátrat, jestli jejich byť i nepatrné skutky nemohou jako pověstné mávnutí motýlích křídel způsobit katastrofu. S těmito lidmi můžete rozmlouvat, pomáhat jim nebo je naopak konfrontovat. Zda se vám podařilo předejít totálnímu zničení všeho, se dozvíte až na konci svého putování.
Na cestě k sobě přibíráte různé společníky, vylepšujete svou postavu, v boji používáte různá kouzla včetně zpomalení času, čeká vás dvacítka různých nepřátel a desítka soubojů s bossy, to vše během 12-20 hodin herního času. Všechno nasvědčuje tomu, že se na nás valí další povedený kousek. A kdy? Někdy letos na Steamu.