Byť by to dávalo docela smysl, Omensight kromě časových mechanismů nesdílí se Stories: The Path of Destinies prakticky nic. Nejedná se o stejný svět, neopakují se známé postavy. Podobná je už jen vizuální stránka. Obě hry nabízejí krásně barevný lowpoly svět (v případě Omensight se zdá být o něco temnější) a obě používají místo lidí antropomorfní zvířata.
Vy jste také jedním z těchto zvířátek, ale na rozdíl od ostatních jste poslem velice špatných zpráv. Viděli jste totiž budoucnost. Budoucnost, která je pro svět Urralia velice nepříznivá. A na vašich bedrech neleží nic menšího než jeho spása. Ještě štěstí, že je čas pevně ve vašich rukách.
Víte, že Urralia jednoho dne skončí, ale vůbec nevíte jak. Proto se vydáváte mezi významné lidi a snažíte se vypátrat, jestli jejich byť i nepatrné skutky nemohou jako pověstné mávnutí motýlích křídel způsobit katastrofu. S těmito lidmi můžete rozmlouvat, pomáhat jim nebo je naopak konfrontovat. Zda se vám podařilo předejít totálnímu zničení všeho, se dozvíte až na konci svého putování.
Na cestě k sobě přibíráte různé společníky, vylepšujete svou postavu, v boji používáte různá kouzla včetně zpomalení času, čeká vás dvacítka různých nepřátel a desítka soubojů s bossy, to vše během 12-20 hodin herního času. Všechno nasvědčuje tomu, že se na nás valí další povedený kousek. A kdy? Někdy letos na Steamu.