Leitmotivem hry budou pasti. Všemožného druhu a stylu, od moderních po prastaré. Na nižších obtížnostech vám s nimi pomůže takzvaný šestý smysl a poznámkový blok, kde se objeví nápovědy, na vyšších už to bude na vaší obezřetnosti a schopnostech. Neměl by to ale být nějak velký nápor na mozek, opět se objevuje přirovnání k Uncharted. Což znamená, že musí dojít i na akci.
Akce viděná z pohledu první osoby zavání tradiční střílečkou. Hra tak může prý vypadat, ostatně velmi často se budete pošťuchovat s nácky, kteří se snaží najít nějaký ten mystický pokládek pro Vůdce. Unesete dvě střelné zbraně, ale občas se objeví nějaká ta speciální a samozřejmě půjde bojovat i na blízko. A co je lepšího, než vzít protivníka a hodit ho do prostoru, kde číhá nějaká ta zákeřná past? Prostě win-win situace. Kromě nacistů tu samozřejmě budou nějací ti nemrtví a klasické žánrové propriety.
A jak už to tak bývá, nebude chybět ani multiplayer. Multiplayer muší bejt, i kdyby trakaře padaly, by řekl klasik. Nebude vázaný na kampaň a minimálně v jednom módu budete používat pasti a více taktiky.
Co se týče formálních věcí, hra poběží na Unreal Engine 3, nicméně vývojáři zatím nemají zajištěného distributora a ani netuší, kdy hra vyjde. Ví ale, že by měla být k dispozici na PC a X360. Tak doufejme, že se nějaký ten vydavatel najde a hra se dostane do zdárného finiše.