Tvůrci NecroVision představují projekt Adventurer
zdroj: tisková zpráva

Tvůrci NecroVision představují projekt Adventurer

15. 5. 2012 19:09 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Vývojáři z polského studia Farm 51 na Game Day 2012 představili svou chystanou hru The Adventurer, kterou popisují jako Uncharted viděnou z pohledu vlastních očí. Hrdinou ovšem nebude Nathan Drake, ale Victor „Vic“ Chandler, soukromý detektiv a lovec pokladů, který se postaví nacistům i méně „tradičním“ protivníkům. Ano, nacistům, protože hra se bude časově odehrávat před Druhou světovou válkou.


Zdroj inspirace je asi jasný, nekoukejme po Nathanovi, ale spíše po legendárním archeologovi s bičem a fedorou. Děj se roztáhne na tři různé země, v každé z nich se bude nacházet několik úrovní. Vývojáři celkem brzy opustili snahu o plně prozkoumatelné, otevřené prostředí, protože se testeři začali brzy nudit. Takže se rozhodli sáhnout po lineárním stylu, ovšem s tím, že se budete moci courat kolem a hledat bonusové poklady a tajemství.

Leitmotivem hry budou pasti. Všemožného druhu a stylu, od moderních po prastaré. Na nižších obtížnostech vám s nimi pomůže takzvaný šestý smysl a poznámkový blok, kde se objeví nápovědy, na vyšších už to bude na vaší obezřetnosti a schopnostech. Neměl by to ale být nějak velký nápor na mozek, opět se objevuje přirovnání k Uncharted. Což znamená, že musí dojít i na akci.

Akce viděná z pohledu první osoby zavání tradiční střílečkou. Hra tak může prý vypadat, ostatně velmi často se budete pošťuchovat s nácky, kteří se snaží najít nějaký ten mystický pokládek pro Vůdce. Unesete dvě střelné zbraně, ale občas se objeví nějaká ta speciální a samozřejmě půjde bojovat i na blízko. A co je lepšího, než vzít protivníka a hodit ho do prostoru, kde číhá nějaká ta zákeřná past? Prostě win-win situace. Kromě nacistů tu samozřejmě budou nějací ti nemrtví a klasické žánrové propriety.

A jak už to tak bývá, nebude chybět ani multiplayer. Multiplayer muší bejt, i kdyby trakaře padaly, by řekl klasik. Nebude vázaný na kampaň a minimálně v jednom módu budete používat pasti a více taktiky.

Co se týče formálních věcí, hra poběží na Unreal Engine 3, nicméně vývojáři zatím nemají zajištěného distributora a ani netuší, kdy hra vyjde. Ví ale, že by měla být k dispozici na PC a X360. Tak doufejme, že se nějaký ten vydavatel najde a hra se dostane do zdárného finiše.

Nejnovější články