Torment: Tides of Numenera ve videu představuje svět a hrdě se hlásí k velkému odkazu
zdroj: tisková zpráva

Torment: Tides of Numenera ve videu představuje svět a hrdě se hlásí k velkému odkazu

8. 9. 2016 18:40 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Mnoho her se honosí přízviskem „jedna z největších stříleček… strategií… RPG všech dob.“ Nicméně v případě Planescape: Torment vychloubání se takovým způsobem je na místě. V novém videu k Torment: Tides of Numenera se vývojářský tým inXile Entertainment hrdě hlásí k odkazu tohoto působivého RPG, čímž na sebe bere poměrně velké břemeno – alespoň se přiblížit kvalitám cesty Bezejmenného. Planescape bodoval i díky barvitému universu a minimálně v tomhle by Tides of Numenera měla mít na čem stavět.

Jak vám vysvětlí video, hra se odehrává ve světě „papírového“ RPG Numenera. Miliardu let v budoucnosti už lidstvo mnohé objevilo a mnohé zapomnělo. Na zemském povrchu se vystřídalo osm civilizací a ta devátá, v jejíž éře hrajete, se snaží vytěžit něco z technologického odkazu minulosti v podobě mocných, byť často smrtících techno-artefaktů označovaných jako numenera.

V Torment: Tides of Numenera se spojuje fantasy se sci-fi, přičemž to druhé má většinou podobu reliktů z dob, které byly technologicky víc napřed, než je současný devátý věk. Dalším specifickým prvkem jsou Vlny (Tides), pět archetypálních sil, které ovlivňují vše ve světě včetně hráče. Každý vás čin ve hře posílí váš vztah k některé z Vln, což dále formuje vaší postavu i svět kolem ní. Jednotlivé Vlny jsou specifikované barvami, které reprezentují určité emoce, hodnoty a morální postoje.

Torment: Tides of Numenera vypadá velmi nadějně, minimálně v oblasti koncepce světa. Pokud se bude chtít vyrovnat svému předobrazu, bude také potřebovat dobře napsané postavy a především dialogy, v nichž hra vynikala.  Hra by měl vyjít v prvním čtvrtletí příštího roku na PC, PS4 a Xbox One.

zdroj: Archiv

Nejnovější články