Nejjednodušší asi bude vyjmenovat hry, u kterých se tvůrci při tvorbě singleplayerového zážitku inspirovali. Nepatří k nim ani Destiny, ani Borderlands, ale naopak spíš nový Doom nebo Wolfenstein: The New Order. Což naznačuje, že navzdory silné multiplayerové identitě značky se v kampani dočkáte tradičnějšího zážitku, než byste možná čekali. Solidní příběhová linie by měla dostat přednost před neustálým sbíráním lootu.
Příběh se bude točit kolem obyčejného pěšáka jménem Cooper, který se shodou okolností dostane k pilotování svého vlastního Titána. A to dokonce toho nejpokročilejšího modelu, schopného si to rozdat s těmi nejtvrdšími nepřáteli. Takže je jasné, že se Cooper a jeho nový robotický přítel dostanou do hledáčků obou stran v právě zuřící válce mezi vládnoucí megakorporací a vzbouřenci.
zdroj: Archiv
Na jejich partnerství by měla spočívat dynamika celého děje. Vypadá to, že Cooper a jeho Titán s poetickým jménem BT-7274 spolu můžou dokonce konverzovat, přičemž chod dialogu budete sami ovlivňovat. Už i to postačuje jako důkaz, že kampaně obou Titanfallů budou jednoduše nesrovnatelné.
Celá reportáž je velmi zajímavá a vývojáři se v ní mimo jiné zmiňují i o netradičních procesech, které použili při tvorbě map a úkolů. Členové týmu dostali týden na to, přijít s nějakou mechanikou, která by se jim v singleplayeru líbila. Ta byla následně otestována, a pokud se zamlouvala zbytku osazenstva, byla do hry zařazena. Tým prý takhle vytvořil 100-200 nápadů! Titanfall 2 vychází 28. října, kdy se ukáže, jestli z toho náhodou nebude dort od pejska a kočičky.
zdroj: Archiv