zdroj:
tisková zpráva
Místo lokací z 2. světové války se tedy hráči vypraví do džunglí Vietnamu, s čímž souvisí i několik problémů, kterým se v Digital Illusions museli postavit. Jak říká hlavní designer AJ Marini, helikoptéry si vyžádaly vytvoření nového modelu fyziky. Ten má být odpovídající, ale zároveň i jednoduše zvládnutelný.
Další problém vyvstanul z množství flory v hustých džunglích, kterou je nutné vykreslit tak, aby vše dobře vypadalo, ale zároveň se běh hry nezpomalil. Díky novému systému se na mapách mohou objevit stovky stromů, houštin a travin, což by ale by nebylo možné bez nového grafického engine, který vývojáři stvořili úplně od základů. Nově bude ve hře pojata i hudba - v jakémkoliv dopravním prostředku si totiž budete moci zapnout rádio a přehrávat muziku z playlistu. Stejně jako GTA: Vice City nabídlo hity osmdesátek, i Battlefield: Vietnam vám umožní poslechnout si typické pecky své doby. Hra je zatím od dokončení vzdálena zhruba půl roku, takže vám další informace přineseme jakmile se objeví.
5. 10. 2003 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Po velkém úspěchu Battlefield 1942 se v Digital Illusions pustili do jeho pokračování, Battlefield: Vietnam, na kterém ale nepracuje švédská centrála, nýbrž kanadská pobočka.
zdroj: GameSpot