Nejde pouze o to, že design lodí má na starosti Junji Okubo se zkušenostmi s návrhy mechanických potvor pro Steel Battalion nebo anime filmy a seriály. Tím by asi tvůrci z Born Ready Games nikoho mimo Japonsko moc neoslnili (v rámci PC ranku). Jde o to, že rozmáchlost vesmírných bitev připomíná vizuálně Homeworld, což je pro někoho, kdo si při hraní Homeworldu vždycky přál vzít malou stíhačku a vletět doprostřed bitevního pole, takový malý zázrak.
Příběh, o němž vývojáři na videu po rozkliku hovoří, mě nijak zvlášť nezajímá, od toho tu mám Zone of the Enders. Rád ovšem slyším, že skrze přeměnu z robota na stíhačku a naopak lze řešit dynamicky celou řadu situací, v nichž byste se v normální vesmírné střílečce prostě jen snažili uletět nebo AI pilota nějak umanévrovat. Většinou to nebylo zase tak obtížné.
Dává mi to naději, že Strike Suit Zero nebude jen výkřikem do tmy, který se zastavil na půli cesty mezi evropskou hratelností a japonskou anime/manga mecha stylizací. Těším se na Gamescom, kde si svou dosavadní teorii budu moci ověřit. Ale vy vlastně také, pokud se na Gamescom vypravíte. Hra bude k vyzkoušení i v prostoru určeném pro veřejnost. Vyjít by měla v průběhu tohoto roku na PC a možná začátkem příštího roku i na konzole (PSN/XBLA). A ještě jedna věc! Všimněte si klasického kniplu, který stojí vedle jednoho z vývojářů na stole. Co to znamená? Jednoduše se zdá, že si po dlouhé době zahraju vesmírnou střílečku tak, jak se sluší a patří, čili s kniplem.