Nejde pouze o to, že design lodí má na starosti Junji Okubo se zkušenostmi s návrhy mechanických potvor pro Steel Battalion nebo anime filmy a seriály. Tím by asi tvůrci z Born Ready Games nikoho mimo Japonsko moc neoslnili (v rámci PC ranku). Jde o to, že rozmáchlost vesmírných bitev připomíná vizuálně Homeworld, což je pro někoho, kdo si při hraní Homeworldu vždycky přál vzít malou stíhačku a vletět doprostřed bitevního pole, takový malý zázrak.
Příběh, o němž vývojáři na videu po rozkliku hovoří, mě nijak zvlášť nezajímá, od toho tu mám Zone of the Enders. Rád ovšem slyším, že skrze přeměnu z robota na stíhačku a naopak lze řešit dynamicky celou řadu situací, v nichž byste se v normální vesmírné střílečce prostě jen snažili uletět nebo AI pilota nějak umanévrovat. Většinou to nebylo zase tak obtížné.
zdroj: Archiv
Dává mi to naději, že Strike Suit Zero nebude jen výkřikem do tmy, který se zastavil na půli cesty mezi evropskou hratelností a japonskou anime/manga mecha stylizací. Těším se na Gamescom, kde si svou dosavadní teorii budu moci ověřit. Ale vy vlastně také, pokud se na Gamescom vypravíte. Hra bude k vyzkoušení i v prostoru určeném pro veřejnost. Vyjít by měla v průběhu tohoto roku na PC a možná začátkem příštího roku i na konzole (PSN/XBLA). A ještě jedna věc! Všimněte si klasického kniplu, který stojí vedle jednoho z vývojářů na stole. Co to znamená? Jednoduše se zdá, že si po dlouhé době zahraju vesmírnou střílečku tak, jak se sluší a patří, čili s kniplem.