Star Wars: Battlefront nabídne klasický týmový deathmatch v podobě módu Blast
zdroj: tisková zpráva

Star Wars: Battlefront nabídne klasický týmový deathmatch v podobě módu Blast

31. 7. 2015 16:40 | Preview | autor: Adam Homola |

Protože je Star Wars: Battlefront primárně multiplayerovka, nesmí v nabídce herních módů chybět týmový deathmatch, kterému se v Battlefrontu říkat Blast, a nabídne víceméně to, co byste od tradičního souboje dvou týmů čekali. Tedy žádné speciální úkoly, žádná vozidla nebo vychytávky typu Heroes & Villains jako v jiných režimech. Jen boj dvou týmů proti sobě, navíc na menších mapách.

V Blastu proti sobě stojí vždy dva týmy, Rebelové proti Imperiálním jednotkám, přičemž každý tým může mít maximálně 10 hráčů. Podmínka pro výhru je také prostá - buď váš tým dosáhne jako první 100 zabití, nebo vyprší čas (10 minut na jedno kolo) a vy máte v tu chvíli více zabití. V opačném případě vyhrává protistrana.

Co se týče map, máte se těšit na variabilitu, vycházející z velkých multiplayerových prostředí jiných módů, ale nikdy nebudete hrát na stejné, jen menší, verzi jiné mapy. Zatímco v jiných módech můžete pobíhat po "celém" Hothu a jeho velkých exteriérech, v Blastu jste omezeni na poměrně těsné prostory ledových jeskyní. Interiéry nabídne také Endor či Sullust, zatímco na Tatooine si to zase rozdáte v prašných kaňonech.

Mapy by se měly odlišovat také rozdílnou denní dobou a jiným nasvícením - i když budete znát například Tatooine velice dobře z jiných módů, v Blastu vás může překvapit právě jinou denní dobou.

Vzhledem k absenci Heroes & Villains a vozidel je pro úspěch v Blastu klíčový systém pickkupů - po prostředí se povalují různé zbraně či výzvědní droni. Není jich ale moc a při troše štěstí mohou pickupy zvrátit průběh bitvy na stranu toho týmu, který se předmětů více všímá a umí je lépe využívat, jak naznačili vývojáři na webu EA.

Star Wars: Battlefront vyjde 19. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Nejnovější články