Ve světě World of Darkness lze velmi snadno zemřít, takže tohle bude stát minimálně za zvážení. V případě nouze ale vždy budete moci stáhnout svoji postavičku zpět do nebe. Pokud při hraní napácháte příliš mnoho "nelidského", přijdete o své body lidskosti a můžete být hrou otagováni k tomu, aby vás ostatní hráči i NPC automaticky napadali, neb představujete nebezpečí pro společnost. Naopak, kdo bude hrát dle pravidel, může se stát princem svého města.
Celá hra má podle autorů běžet na jediném serveru a bude se odehrávat výhradně v noci. Nahota, krev a nejrůznější šílenosti prý budou na pořadu dne. Součástí MMO budou i dynamické questy, propletené příběhy a nepovinné bokovky, samotným stylem se má hra blížit LARPu (live-action RPG). World of Darknes MMO vyjde nejdříve koncem roku 2012, reálněji ale až o rok později.