Nová verze Grim Fandango nepřekvapivě nabídne vyšší rozlišení textu, nově vyrenderovaná pozadí a pokud by se vám to náhodou nelíbilo, nebo byste si to chtěli jen porovnat novou verzi s originálem, můžete kdykoliv přepnout na původní verzi - jako v remacích Monkey Island nebo Halo. Když si koupíte PlayStation 4 verzi, přepnete na původní vzhled hry pomocí touchpadu na Dualshocku. Rozdíl je podle pozorovatelů Polygonu znatelný. Nejen v rozlišení textur, ale i v drobných úpravách grafiky a efektů.
Nemalých změn dozná samozřejmě i soundtrack, který už nebude v MIDI, ale nahraje ho symfonický orchestr z Melbourne. A poslední věc se týká rovněž audia - Tim Schafer si sedl s vývojáři hry a nahráli neznámo kolik audio nahrávek o vývoji hry. Když si budete chtít od hraní odpočinout a zaposlouchat se do slastí a strastí vývoje původní hry, můžete kliknout na příslušnou ikonu v lokaci a zapnout vývojářský komentář.
Double Fine hru sice prezentovali v původním formátu 4:3, ale chtějí nabídnout úpravu i pro širokoúhlé monitory. Grim Fandango nabídne upravené, analogové, ovládání, ale pokud vám nesedne, lze ho kdykoliv přepnout na původní model.
Grim Fandango se na PS4 a dalších platformách včetně PC objeví až někdy v příštím roce. A kdo ví, třeba bude remake úspěšný a otevře tak cestu dalším remakům, případně i pokračováním...