Podrobnosti o Act of War: Direct Action
zdroj: Archiv

Podrobnosti o Act of War: Direct Action

23. 10. 2004 21:21 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Někdy v prvním čtvrtletí příštího roku bychom se měli dočkat nové hry s názvem Act of War: Direct Action vývojářského týmu Eugen Systems.

Krátce na to také editoru map. Protože si tito tvůrci našli zalíbení v technothrillerech blízké budoucnosti, nemuseli téma hry hledat příliš dlouho. Kromě toho prý měli pocit, že je třeba současný herní kal tak trochu zvířit. Act of War: Direct Action bude válečnou RTS. Na jejím vývoji Eugen Systems spolupracovali s bývalým příslušníkem vojenského letectva, známým spisovatelem a expertem přes vojenskou problematiku - Dalem Brownem.

zdroj: Archiv Hra bude disponovat single-playerem, ale také multiplayerem až pro osm hráčů přes LAN nebo Internet (GameSpy). V single-playerové kampani budete ovládat tzv. Task Force Talon, úderný oddíl zodpovídající se přímo prezidentovi. Tito hoši mají přístup ke všem těm technologickým hračičkám, o kterých řadoví vojáci zatím pouze sní. Budou to například jakési štíty, mechanické jednotky založené na prototypech vyrobených v UC Berkeley, které by mohly být plně využívány v horizontu nějakých 10 až 15 let. Dále zde budou dálkově ovládaní droni, jež půjde využít mnoha různými způsoby, tedy nejen jako hlídky, ale také jako bomby, apod. Někteří z vás si ale možná oblíbí spíše špionážní vozidla s technologií optické kamufláže (něco jako v Jamesu Bondovi), což už není pouze sci-fi.

V mnoha misích se budete muset spolehnout na podporu ze strany "obyčejné" americké armády, která bude vyzbrojena určitým kompromisem mezi standardními osvědčenými a experimentálními zbraněmi. Vašimi nepřáteli budou teroristé, žoldáci, různí partyzáni, apod. I ti budou vybaveni účinnými zbraněmi, zpravidla ne-americké výroby i některými experimentálními kousky. Akce se bude odehrávat všude po světě, od pouští Severní Afriky po Evropu, Spojené státy i Rusko. Eugen Systems si prý dali záležet na skutečně extrémně detailním a věrném (co do architektury, apod.) vyobrazení velkoměst jako Washington DC, San Francisco, Londýn, ale také menších měst a vesnic v ostatních částech světa.

zdroj: Archiv Co se týče hospodaření a zdrojů, nejdůležitější "surovinou" budou lidé. Hráč bude moci zajímat válečné zajatce, kteří pro něj budou znamenat přínos peněz. Na druhou stranu bude důležité udělat vše proto, aby nepřítel nezajal někoho z vašich. Zvlášť ne ty se spoustou zkušeností. V Act of War totiž budou jednotky nabývat zkušenosti. Dalšími zdroji v této hře jsou olej a banky (budovy, které můžete okupovat a držet). Ovšem každá mise využívá zmíněné zdroje trochu jiným způsobem, aby to bylo pestřejší. Hra má již za sebou fázi alfa a v dohledné době prý bude zahájen betatest, ve kterém vývojáři nabídnou dva multiplayerové herní módy se všemi třemi herními frakcemi, aby se našla ta správná rovnováha.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články