Path to Exile je zajímavá nejenom snahou o drsnou prezentaci, ale i svým free-to-play charakterem. Možná vás z této charakteristiky polil studený pot, ale tvůrci na homepage ubezpečují, že mikrotransakce neplatí pro prvky, které by lenochům umožnily získat výhody bez práce a potu. De facto se vztahují na speciální animace (oslava vítězství, provokace soupeřů), vizuální efekty kouzel, přejmenování postavy, transfery postav mezi účty a podobně. Vyšší level si prostě za mikrotransakce nekoupíte. Uff.
Z výše uvedeného vyplývá, že online hraní bude podstatnou složkou Path to Exile, i když tvůrci nechtějí používat nálepku MMORPG. Herní svět je sice perzistentní, ale pouze v oblasti vaší postavy, získaných schopností a podobně. Jednotlivé PvP i PvE oblasti jsou instancované, takže se tam v jednu chvíli bude nacházet jen vaše parta (4-8 hráčů max.), potažmo vaše a soupeřící parta. Ve hře budou i sociální huby, kde se setkáte s ostatními hráči, ale ty slouží jen pro brebentění, hledání lidí do party a obchod.
zdroj: Archiv
Stejně jako v Diablo hrách budou veškeré úrovně náhodně generované, aby hra dlouho vydržela a pořád vás měla čím překvapovat. Systém generování předmětů bude fungovat obdobně, bude se přitom držet vašeho levelu, schopností a podobně.
Pokud vás Path to Exile něčím zaujala, tak si určitě prozkoumejte homepage, kde najdete detailní popis tříd, monster, předmětů i schopností a hlavně se zde můžete přihlásit do účasti v betě. Informace o ní shrnuli vývojáři na této stránce. Hra je prý ve vývoji už od roku 2006 a s vydáním se původně počítalo v polovině tohoto roku. Z toho, že se nedávno rozeběhl betatest, lze však usuzovat, že dříve stanovený rozvrh už neplatí a hry se tak zřejmě dočkáme koncem tohoto, nebo počátkem příštího roku.
zdroj: Archiv