
Ostatně, narozdíl od Marcuse Fenixe se totiž Rourke nebude moci schovávat a vyskakovat zpoza úkrytu ke střelbě, což se stalo de facto trademarkem Gears of War. Rourke se sice dovede skrčit za zdmi nebo předměty v cestě, jakékoliv zdržování či taktické skrývání se by dle autorů hru jen zpomalovalo.
Hrdina bude naopak mít jednu nadpřirozenou dovednost, totiž tzv. Spirit Vision, díky níž rozezná aury okolních bytostí. V praxi to znamená, že když odložíte svoji zbraň a přiložíte ruce k tělu tímto téměř buddhistickým způsobem, uvidíte všechny nepřátele ve vašem okolí zářit jasnou červenou, zatímco ostatní členové vaší skupiny budou ohraničeni modrou. Protože přitom nebudete smět mít v ruce zbraň, nepůjde tohle dělat uprostřed boje, na druhou stranu to bude představovat ideální nástroj, jak zjistit, jestli se někdo neschovává za rohem nebo nekempuje s odstřelovačkou v rozbitém okně protější budovy.



O to větší legrace bude pozorovat, jak se podobná síla osvědčí v síťové hře, protože s červenou aurou na míle daleko asi protivníka dvakrát nepřesvědčíte. Co se týče nabízených módů, těšit se můžete na klasické DM, TDM, CTF a King of the Hill, každý maximálně v osmi hráčích. A jak dnes již patří k slušnému vychování, Damnation pochopitelně nabídne i kooperativní mód pro dva. Co se týče jednotlivých map, vývojáři je prý rozmístili po rozloze celé Ameriky. Také už se těšíte?
Damnation vyjde na podzim souběžně pro PC, Xbox360 a PS3 - více v minulých článcích:
Brokovnice s kolejnicovými hřeby z Damnation [5.7.2008 10:10 - levis]
Motorkou po stěnách Damnation [27.3.2008 22:22 - levis]
Na vrchol věže v Damnation [19.3.2008 21:21 - levis]
Oficiální obrázky z Damnation [6.3.2008 20:20 - levis]
Odkrytí válečné akce Damnation od Codemasters [3.3.2008 21:21 - levis]
zdroj: IGN