Od meče až k laseru v Rise of Nations
zdroj: tisková zpráva

Od meče až k laseru v Rise of Nations

27. 2. 2002 15:21 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Společnost Big Huge Games, kterou dal dohromady spolutvůrce Civilizace, Brian Reynolds, se hned po založení pustila do díla a nyní pracuje na svém prvním projektu, kterým bude real-time strategie Rise of Nations.

Podle Raynoldsových slov, která se objevila ve čtyřstránkovém preview zveřejněném na GameSpotu, mají tvůrci v úmyslu vycházet z podstaty real-time strategie, avšak zahrnout také leckteré parametry startegií tahových. Ve zmíněném preview se také dočtete jaké další naděje do hry vývojový tým vkládá, jak si představují management zdrojů, technologický vývoj, diplomatické volby, souboje, jednotky, a mnoho dalšího. Vydání Rise of Nations však můžeme očekávat až v první čtvrtině 2003 a tak zatím ukojte svou zvědavost při prohlížení prvních obrázků.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Stručné shrnutí: Rise of Nations Vás provede osmi obdobími lidské historie (středověkem počínaje, informačním věkem konče), přičemž než dojde k přechodu z jednoho do druhého, bude nutné zvou říši dostatečně rozšířit a dostat do určitého technologického stupně vývoje. Hra bude obsahovat single-player tvořený pěti kampaněmi, každá s vlastním příběhem a sérií přednastavených úkolů, které bude třeba splnit. V plánu je také malý "skirmish" mód s generátorem náhodných map. Chybět nebude ani multiplayer (rovněž s možností online hry), v němž si hráč bude moci vybrat jednu z 18 civilizací a s ní pak konkurovat jiným hráčům.
zdroj: GameSpot Obrázek zdroj: tisková zpráva

korgull

Nejnovější články