Podle Raynoldsových slov, která se objevila ve čtyřstránkovém preview zveřejněném na GameSpotu, mají tvůrci v úmyslu vycházet z podstaty real-time strategie, avšak zahrnout také leckteré parametry startegií tahových. Ve zmíněném preview se také dočtete jaké další naděje do hry vývojový tým vkládá, jak si představují management zdrojů, technologický vývoj, diplomatické volby, souboje, jednotky, a mnoho dalšího. Vydání Rise of Nations však můžeme očekávat až v první čtvrtině 2003 a tak zatím ukojte svou zvědavost při prohlížení prvních obrázků.



další nové obrázky
Stručné shrnutí: Rise of Nations Vás provede osmi obdobími lidské historie (středověkem počínaje, informačním věkem konče), přičemž než dojde k přechodu z jednoho do druhého, bude nutné zvou říši dostatečně rozšířit a dostat do určitého technologického stupně vývoje. Hra bude obsahovat single-player tvořený pěti kampaněmi, každá s vlastním příběhem a sérií přednastavených úkolů, které bude třeba splnit. V plánu je také malý "skirmish" mód s generátorem náhodných map. Chybět nebude ani multiplayer (rovněž s možností online hry), v němž si hráč bude moci vybrat jednu z 18 civilizací a s ní pak konkurovat jiným hráčům.
zdroj: GameSpot
