Nezbývá než doufat, že se na to na finálním produktu nepodepíše negativně, ale spíše naopak. Hlavní cíl RollerCoaster Tycoon World přitom nezní nijak přehnaně složitě nebo příliš ambiciózně: sešít dohromady ty nejlepší prvky minulých dílů a natřít je moderním pozlátkem, které přiláká i nováčky.
Jako jednu z největších novinek zmínili vývojáři z Nvizzio stavbu horských drah. Ve hře jich bude samozřejmě několik předpřipravených, ale kdo si bude chtít postavit tu svoji, unikátní, dostane příležitost. Velkým rozdílem oproti minulým dílům má být právě systém stavění: zatímco dříve jste museli skládat dráhy z předpřipravených kusů, teď můžete seskládat za sebe několik zakroucených kousků které lze následně tvarovat dle libosti.
zdroj: Archiv
Ve výsledku byste si tak měli moct postavit prakticky cokoliv, co dává alespoň trochu smysl. Vylepšení doznala i umělá inteligence, která v minulých hrách fungovala na základě objevování. Návštěvník parku nevěděl co chce, jen se tak bezcílně brouzdal parkem a objevoval jednu atrakci po druhé. Jakmile na nějakou narazil, zkontroloval své potřeby a pokud byly statistiky potřeb shodné s atrakcí, šel na ni.
V RollerCoaster Tycoon World návštěvník parku zná své potřeby a tak jde cíleně za konkrétní atrakcí, nečeká až na něco narazí. Svůj vliv hraje i stylizace a tak když chce jít někdo na horskou dráhu která je tématicky laděná do pirátů, nevybere si podobnou dráhu která je pro změnu jako ze sci-fi filmu. Na závěr došlo také na potvrzení nativní podpory pro uživatelské mody a obsah skrze Steam Workshop s nadějí, že pokud se kolem hry uchytí modderská komunita, mohla by být ve výsledku hodně jiná, než jakou ji na PC uvidíme 10. prosince.