Na Need for Speed: Rivals pracují společně s Ghost Games také zkušení bardové z Criterionu. Criteriony netřeba představovat a kdo jste nehráli dokonalý Burnout Paradise, mazejte to rychle napravit. Ghost Games jsou ale poměrně čerstvé studio, složené z mnoha zkušených lidí. Vývojáři, který teď na novém NFS pracují, se dřív podíleli například na Battlefieldu, předchozích NFS, nebo pracovali v Turn Ten (Forza Motorsport) či Bizarre Creations (Project Gotham Racing).
Rivals by tak mělo být v dobrých rukách. Hra už je v podstatě téměř hotová a co se týče Criterionu, ti s NFS prozatím končí. Na aktuální hře prý pracovalo zhruba 80 procent studia, zatímco zbylých 20 už rozpraovávalo budoucí projekt. Na ten se teď vrhne i oněch 80 procent Criterionu a věřím že se spousta hráčů modlí, aby z talentovaných tvůrců vypadl další Burnout.
Nový projekt Criterionů je ještě daleko, takže zpátky nohama na zem a zpátky k Rivals. To se na gamescomu prezentovalo formou tří hlavní prvků hry - systémem All Drive, upravitelností a postupem. Zatímco kompletní upravitelnost všeho myslitelného je všeříkající a progrese taktéž, All Drive je přeci jen trochu zajímavější. Nehledejte v tom ale žádnou vědu, je to jen v poslední době populární smazávání rozdílů mezi singleplayerem a multiplayerem.
V NFS: Rivals budete jezdit po obrovském světě a jen tak náhodně můžete narazit na někoho, s kým si to budete chtít rozdat v nějakém specifickém druhu závodu. Můžete si jen tak sami jezdit, plnit různé mise a výzvy, ale po cestě někam klidně narazíte na skupinku jezdců, vyzvete je a jede se skupinový multiplayerový závod. Samozřejmostí je pak notně vylepšená a robustní sociálně komunitní nadstavba Autolog dobře známá z předchozích her.