Bývalý zaměstnavatel hlavního hrdiny si přál, aby se John ve svém vlastním zájmu trochu zotavil a odjel na dovolenou do malého města Pine Lake. Jenže co se nestalo – hotel Pinelake Inn je prázdný, John je v něm zavřený a na zemi leží mrtvola. Hlavní hrdina tak začíná na vlastní pěst rozjíždět nové vyšetřování podezřelé vraždy.
Fatigue se inspiruje starými hororovými klasikami a má kombinovat sbírání předmětů, řešení puzzlů a hlavně péči o vaši postavu. Ta musí například spát, držet se v dobrém stavu a vůbec se starat o své zdraví. Obecně řečeno totiž nebudete řešit jen pouhou vraždu, ale zapletete se do příběhu o paranoidním chování, upadající důvěře a o závislosti na ostatních.
Hra je momentálně ve stavu „pozastaveno“ a vývojář s přezdívkou Jolkio na ní chce ještě někdy pracovat a projekt dokončit. Aktuální verzi si nicméně můžete stáhnout ze stránky itch.io a posoudit potenciál hry sami. V komentářích se Jolkio nechal ještě slyšet, že chce přidat na survival prvcích a ubrat na vodění za ručičku.
Jedním z hlavních poznávacích znaků Fatigue by měla být radost z objevování a přirozeného prozkoumávání světa. Potvrzuje to i hratelné demo, které vás klidně nechá s postavou zajít někam daleko, jen abyste dorazili do slepé uličky. Musíte tak zpátky a žádnou „odměnu“ na konci cesty nenajdete, což se ve velkých hrách tak moc nestává. Pomalé prozkoumávání na vlastní pěst je tak přítomno už v demu a jistými prvky to staré hororové hry skutečně připomíná. Teď se nabízí jen otázka, kdy se hodlá Jolkio k vývoji vrátit a slibně vypadající projekt dotáhnout do konce.