Při posledním představení akční adventury AionGuard od autorů Just Cause 2 bylo řečeno, že se v ní ujmete nad skupinou elitních vojáků. Ti budou fungovat jako pravá ruka civilizace zvané Aiwon, v níž k harmonické životosprávě každému vojákovi dopomáha jeho vlastní magické brnění.



starší obrázky
Lépe řečeno: není vojáka bez brnění, protože to si ho (v duchu kouzelného klobouku z Harryho Pottera) musí samo vybrat a určit, zda jde o vhodného adepta na vstup do armády. Tolik do začátku. Postava v tomto brnění oblečená pak na svého nepřítele snese oheň nebo led, případně na něj začne z výšky metat zlá kouzla.
To vše navíc bez mečů, luků nebo dalších zbraní; veškeré boje ve hře totiž budou probíhat čistě skrze kouzlení. Kdo se naučí magii dobře ovládat (a později i řadit za sebe a dělat komba, ne zcela nepodobná těm agresivním ze série Devil May Cry). Způsob hraní ostatně autoři přirovnávají spíš k God of War, oproti tomu však slibují větší důraz na taktickou stránku hry. A o co že těm elitním vojákům půjde?
Poté, co byla civilizace Aiwon téměř zničena, má elita za úkol sjednotit či zpět dobýt její roztmelené regiony. Vzhledem k otevřenému hernímu světu budete samozřejmě mít volnou ruku co do výběru, kam se dáte jako první. Někdy vás hra nasměruje, např. když vám vrchní armádní velitel dá několik pátracích misí, způsob provedení ale bude opět na vás.


Vydáte se přes hranice pěšky, tedy několikahodinovým výletem, na němž můžete potkat spoustu nepřátelských bestií? Anebo radši sednete na draka, kde zase hrozí, že vás protivník uvidí? Tak jako tak čekejte, že se v cizích regionech potkáte i s místní florou a faunou, včetně třeba obrovitých bestií zvaných golemové (s tím golemem z židovské tradice to zřejmě moc společného mít nebude).
Aionguard vyjde pro Xbox360 a PS3 - více v oznámení.
zdroj: Edge