Náhlá smrt v Team Fortress 2
zdroj: tisková zpráva

Náhlá smrt v Team Fortress 2

20. 6. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Odpadne respawn a vyhraje ten tým, který jako první kompletně vystřílí své protivníky - to vše bohužel na dost málo mapách.

Valve testuje na říjen potvrzený Team Fortress 2 a my vám přínášíme shrnutí posledních novinek okolo tohoto bezmála deset let vyvíjeného titulu. Doug Lombardi nedávno oznámil, že TF2 nakonec neumožní cross-platform multiplayer, tzn. společnou hru PCčkářů a majitelů konzolí. Mimo to bude obsahovat pouze šest základních map včetně remaku klasických 2fort a Well do CTF nebo novou Hydro s čtyřmi kontrolními body. Ty se v jednotlivých tazích přiřadí zápasícím týmům (dva budou vždy nepřístupné a o zbylé se bude zápasit), takže v každém kole se zpřístupní jiné chodby a cesty.

Padlo také rozhodnutí definitivně odstranit granáty a s nimi i slavný skákací trik. Výbušninami bude nakonec disponovat jedině Demolition Man a dvojnásobné skoky zbudou na Scouta, schopného při druhém skoku dokonce změnit směr. Odstřelovací puška se zase nabije jen tehdy, budete-li mít přiblíženo a zamířeno. Novinkou je také zpráva o tom, že dokud na špióna nevystřelí nebo nepoužije-li sám zbraň, bude protivníkovu týmu zcela neviditelný.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jestliže bude medik po bojišti provázet a léčit kolegu, dostane se jim oběma čas od času možnosti stát se na deset vteřin nesmrtelnými. Toho půjde využít i k rozřešení přestřelek dvou zakempovaných týmů, jako to teď bývá slyšet z oken kanceláří Valve: “Nesmrťák se blíží!” Inženýr bude mimo hasáku disponovat pistolí a brokovnicí, byť jeho největší předností zůstane stavění věží, teleportů a zásobáren s municí i léky. Během hry bude navíc sbírat odpadový kov, kterým se budou stavby dále vylepšovat. A pokud bude v týmu inženýrů víc, spojí své síly a stavění půjde znatelně rychleji.

Dopadne-li zápas nerozhodne, TF2 se přepne do módu náhlé smrti, ve kterém odpadne respawn a vyhraje ten tým, který jako první kompletně vystřílí své protivníky. Po zápase bude následovat detailní statistika všeho od headshotů po oplácené fragy. Mimochodem, když vás někdo dostane, všechno se na okamžik zastaví a hra vám udělá screenshot toho posledního, co jste měli před očima. Zkrátka, Team Fortress 2 (mimochodem prý inspirovaný ne Úžasňákovými, nýbrž popartem a stylem umělců Mignoly a Linedeckera) slibuje spoustu zábavy. Xboxové verzi, vyvíjené přímo ve Valve, navíc Microsoft povolil dvojnásobek obvyklého počtu Achievements, tedy rovnou stovku. Verzi pro PS3 vyvíjí britské studio EA, všechny tři však vyjdou ve stejný den - 9. října - coby součást Half-Life 2: Orange Box s Episode Two a Portal.
zdroj: WorthPlaying, Shacknews, IGN,

levis

Nejnovější články