Producent Takeshi Miyazoe sice nechtěl mnoho prozradit a do nadcházejících měsíců přislíbil spoustu odhalení, ale naznačil, že pocit osamění v multiplayeru nezmizí. Sice budete své izolované toulky určitým způsobem moct sdílet s ostatními, ale jádro zůstane. “Je to o sdílení emocí, o sdílení samoty s jinými hráči. Když někoho potkáte, tak vás může jeho přítomnost na chvíli uchlácholit. Uvidíte totiž, že podobné obtíže má i někdo jiný, ale zároveň mu nebudete moci přímo pomoct,” řekl Miyazoe, jak reportuje ShackNews.
Nemusíme se tedy bát, že by z toho tvůrci začali dělat 3rd person Diablo. Nic takového nebude, přímého kontaktu mezi hráči se snaží FromSoftware vyhýbat jako čert kříži. A to je na hře unikátní, podobně jako byl například unikátní multiplayer v Journey, kde jste taky nemohli nic moc přímo dělat. V Dark Souls II nebude chybět ani známé přivolávání hráčů, systém covenantů a podobné prvky. Nic ale nezůstane stejné a Miyazoe slibuje spousty vylepšení a nové zážitky.