Multiplayer Dark Souls II bude v jádru podobný a stále nepřímý
zdroj: tisková zpráva

Multiplayer Dark Souls II bude v jádru podobný a stále nepřímý

13. 9. 2013 10:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Série Souls dostane za nedlouho už druhé pokračování a pro Dark Souls to bude pokračování první. Vývojáři hru odhalili už minulý rok a zatím se chlubili hlavně singleplayerem. Dark Souls je známé nejen pro svoji obtížnost, ale také pro poměrně netradiční multiplayer, nebo lépe řečeno online prvek. Tvůrci ze studia FromSoftware od svého konceptu multiplayeru neupustí ani v připravovaném Dark Souls II, kde nebude o svérázný multiplayer nouze. Úplně stejný ale nebude a máme se těšit na nemálo vylepšení.

Producent Takeshi Miyazoe sice nechtěl mnoho prozradit a do nadcházejících měsíců přislíbil spoustu odhalení, ale naznačil, že pocit osamění v multiplayeru nezmizí. Sice budete své izolované toulky určitým způsobem moct sdílet s ostatními, ale jádro zůstane. “Je to o sdílení emocí, o sdílení samoty s jinými hráči. Když někoho potkáte, tak vás může jeho přítomnost na chvíli uchlácholit. Uvidíte totiž, že podobné obtíže má i někdo jiný, ale zároveň mu nebudete moci přímo pomoct,” řekl Miyazoe, jak reportuje ShackNews.

Nemusíme se tedy bát, že by z toho tvůrci začali dělat 3rd person Diablo. Nic takového nebude, přímého kontaktu mezi hráči se snaží FromSoftware vyhýbat jako čert kříži. A to je na hře unikátní, podobně jako byl například unikátní multiplayer v Journey, kde jste taky nemohli nic moc přímo dělat. V Dark Souls II nebude chybět ani známé přivolávání hráčů, systém covenantů a podobné prvky. Nic ale nezůstane stejné a Miyazoe slibuje spousty vylepšení a nové zážitky.

Nejnovější články