Montážní linka na auta Production Line spustí svůj provoz na Steamu už 18. května
zdroj: tisková zpráva

Montážní linka na auta Production Line spustí svůj provoz na Steamu už 18. května

5. 5. 2017 18:25 | Preview | autor: Adam Homola |

Efektivita je alfou a omegou mnoha věcí a vaším cílem bude i v nejnovější hře od Positech Games Production Line. Jde o simulaci, tycoonu a manažerské hry v jednom, kdy je vaším cílem vybudovat co nejefektivnější montážní linku na automobily. Na provozovatele velké továrny na auta si budete moct začít hrát na Steamu už 18. května, kdy Production Line vyjde v programu předběžného přístupu.

Alfa je sice dostupná už nějaký ten pátek na oficiálním webu Positechu, nicméně debut na Steamu má teprve před sebou. Zatímco cena na produktové stránce hry na Steamu ještě není, na webu hry se do aktuální verze dostanete za předobjednávku v hodnotě 13 dolarů. Po vydání plné verze hry se ale cena navýší o zatím neznámou částku.

Aktuální verze Production Line je plně hratelná, obsahuje několik map i jejich editor a několik achievementů. Nicméně hudba ani zvuky ještě nejsou finální a jde jen o dočasné řešení, stejně tak se bude měnit i uživatelské rozhraní a pochopitelně i balanc hry, který má do finální stavu daleko.

V nejbližších měsících se hra rozroste o prvky marketingu, reklamy, soupeřů a vůbec nabobtná na obsahu snad po všech stránkách. V předběžném přístupu by si měla Production Line pobýt minimálně půl roku, ale nejspíš i o dost déle. Všechno prý záleží jen na reakcích hráčů a rychlosti, s jakou bude tvůrce hry Cliff Harris přidávat obsah nový a opravovat a balancovat obsah stávající.

zdroj: Vlastní

Pokud byste se nemohli dočkat, můžete zamířit na oficiální web Positechu a přes platební systém Humble jim poslat 13 dolarů, čímž získáte hru za nižší cenu a zároveň s tím i přístup do alfa verze. Všichni ostatní si mohou počkat do 18. května a pak navštívit stránku hry na Steamu.

Jestli stále váháte a chcete se dozvědět víc, můžete navštívit YouTube kanál Cliffa Harrise, kde vývojář rozhodně nezahálí. Vyprodukoval už totiž pětadvacet videoblogů, v nichž popisuje jednotlivé prvky hry a svým způsobem tak dokumentuje i celý vývoj.

Nejnovější články