Na každé z lokací dopadne z oběžné dráhy kapsle, která se pomalu rozevírá – když se následně otevře celá, tak poskytuje hráčům cenné bonusy do bitev. Kompletní otevření jedné z kapslí pak následně předznamenává sestup další. Zvítězit pak může jeden tým například kontrolou všech pěti stanovišť nebo tím, že v závěru hry a při vypršení časového limitu (ten bude stanovený na 10 minut) bude kontrolovat většinu z nich. V případě patové situace, kdy jedna kapsle bude například neustále měnit majitele, pak z oblohy přilétne jiná a systém hry samotný se tak pokusí znovu rozdat karty.
Autoři zároveň varují, že zdržování se na jediném místě (například při přehnané obraně kapslí) se může pěkně vymstít – kempování se nevyplácí, neboť takoví hráči mohou dostat po hlavě například dobře mířeným útokem z orbity. Hráči budou moci nadále využívat i prvky lehké taktiky – příspěvek na oficiálních stránkách hry hovoří například o možnosti umisťovat droidy a obranné věže.
Zní to svým způsobem jako klasický režim kontroly nad bojištěm podobný tomu, jaký DICE předvedli například již v prvním Battlefieldu, není však pochyb, že i zde se vývojáři pokusí o inovace, protože by Drop Zone měl být mnohem dynamičtějším módem, než třeba Conquest. Rozdíly mezi tímto a novou podobou s přítomností značky Star Wars budeme moci hledat 20. listopadu, kdy hra vychází na PC, na PlayStation 4 a na Xbox One.
zdroj: Archiv