Město v Sunset Overdrive připomíná víceúrovňové hřiště
zdroj: tisková zpráva

Město v Sunset Overdrive připomíná víceúrovňové hřiště

6. 6. 2014 16:30 | Preview | autor: Adam Homola |

Entuziastický vývojář z Insomniac Games je zpátky, aby nám mohl po zbraních z minula představit město, ve kterém budeme v Sunset Overdrive (třeba pomocí vrhače gramofonových desek) likvidovat mutanty. Město Sunset City je totiž víc, než jen pozadím pro mutantí masakr. Tvůrci o něm uvažují jako o velkém, několikaúrovňovém hřišti, na kterém se můžete vyblbnout co hrdlo ráčí. Původně to tak ale nebylo a první návrhy města byly prý nezajímavé a nudné. Všechno ale zachránil jeden game jam, kde se Sunset City zrodilo a našlo.

Insomniaci tvrdí, že město v Sunset Overdrive bude jiné než v ostatních open world hrách. Jiné především kvůli úrovním - pohybovat se můžete na zemi, na úrovni prvního, druhého až xtého patra nebo na střeše. Každá úroveň by měla mít něco do sebe a na každé se lze plnohodnotně vyblbnout.

Navíc nemusíte řešit, že třeba spadnete a tím se dostanete z rytmické akce zase na začátek, kde se nic moc neděje. Když se vám nepodaří nějaká parádička a propadnete se o úroveň níž, jedete dál.

Za padání vás nečeká žádný postih, vývojáři nechtějí hráče zbytečně trestat a výzva bude spočívat spíše v tom, jak se dostat úplně nahoru. Čím výš budete mít namířeno, tím spíše musíte používat různá komba a jiné pokročilé pohyby, abyste se tam dostali.

zdroj: Archiv

I když se ale stane něco nemilého a zahučíte zpátky dolů, vždycky, alespoň na nižších úrovních, budete jen několik skoků od další úrovně. Neměl by tak být problém dostat se rychle zase tam, kam jste měli namířeno. A po cestě můžete samozřejmě ještě rubat desítky a desítky mutantů, protože Sunset Overdrive bude o neustálém pohybu, během kterého musíte redukovat nepřátelské řady.

Nejnovější články