Insomniaci tvrdí, že město v Sunset Overdrive bude jiné než v ostatních open world hrách. Jiné především kvůli úrovním - pohybovat se můžete na zemi, na úrovni prvního, druhého až xtého patra nebo na střeše. Každá úroveň by měla mít něco do sebe a na každé se lze plnohodnotně vyblbnout.
Navíc nemusíte řešit, že třeba spadnete a tím se dostanete z rytmické akce zase na začátek, kde se nic moc neděje. Když se vám nepodaří nějaká parádička a propadnete se o úroveň níž, jedete dál.
Za padání vás nečeká žádný postih, vývojáři nechtějí hráče zbytečně trestat a výzva bude spočívat spíše v tom, jak se dostat úplně nahoru. Čím výš budete mít namířeno, tím spíše musíte používat různá komba a jiné pokročilé pohyby, abyste se tam dostali.
zdroj: Archiv
I když se ale stane něco nemilého a zahučíte zpátky dolů, vždycky, alespoň na nižších úrovních, budete jen několik skoků od další úrovně. Neměl by tak být problém dostat se rychle zase tam, kam jste měli namířeno. A po cestě můžete samozřejmě ještě rubat desítky a desítky mutantů, protože Sunset Overdrive bude o neustálém pohybu, během kterého musíte redukovat nepřátelské řady.