Hned u prvních soubojů pochopíte, že spíš než k sérii Elder Scrolls mají Kingdoms of Amalur svým pojetím blíž k rubačce God of War. Hbitá akční komba, efektní kouzla, epický styl vyprávění a perspektiva z pohledu třetí osoby nahrávají spíš zaškatulkování hry mezi akční tituly, ostatně třeba všechny údery a chvaty jsou namapované na pouhé jediné tlačítko. Navzdory tomu prý souboje berou v potaz to, jakou jste vybavení zbraní a jaké máte brnění, co zrovna používáte za bonusy či skilly a co jste se naučili při posledním levelupu. Kingdoms of Amalur vyjdou během roku 2012 pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.
7. 3. 2011 19:19 | Preview | autor: levis |
38 Studios a Big Huge nedávno uspořádali novinářskou předváděčku Kingdoms of Amalur: Reckoning, nadějného akčního fantasy RPG s poměrně hvězdným týmem vývojářů v zádech. Na začátku hry se prý probudíte do svého druhého života. Ukáže se, že zpět mezi živé vás přivedl náhodou vydařený experiment jakéhosi vědce, jež se už roky neúspěšně pokouší spojit s tzv. Studnicí duší. Vám se nějakým zázrakem podařilo přežít, ostatní už tak šťastní nebyli a naopak se z nich stala jakási odpudivá jeskynní monstra, tzn. ideální příležitost k bojovému tutorialu.