Inversion je jako Gears of War s pošahanou gravitací
zdroj: Archiv

Inversion je jako Gears of War s pošahanou gravitací

1. 11. 2010 14:44 | Preview | autor: Petr Poláček |

Saber Interactive je hravý tým. Buď si různým způsobem pohrává s časem, jako ve Will Rock a TimeShift, nebo s gravitací, jako v nedávno oznámené kooperativní střílečce Inversion, která se herně otírá o Gears of War a tematicky o Half-Life 2, který však překrucuje do mírně odlehčené podoby.

Hlavní roli v Inversion však hraje kooperace, online i lokální (ve splitscreenu), kolem níž bude vystavěna hratelnost ve všech situacích - při přestřelkách i velmi jednoduchých prostorových hádankách. Použití gravitace pro manipulaci s prostředím nebo s nepřáteli, bude pouze prostředkem, jak v rámci spolupráce dvou postav - osmadvacetiletého policisty Davida Russela a jeho parťáka Leo Delgada – dosáhnout cíle, kterým je nalezení Russelova ztraceného dítka a hlavně likvidace neznámé nepřátelské síly zvané Lutadores. Její příslušníci vtrhli do města s nablýskanými gravitačními zbraněmi, rozpoutali totální chaos a v různých částech města nechali celé zóny s nulovou gravitací. A hrdinové snažte se!

Krom různých druhů klasických střelných zbraní budou oba hrdinové používat gravitační hák zvaný grappler, který by se dal popsat jako hmotná manifestace jedné z Jedi schopností z Hvězdných válek. S grapplerem budete moci čapnout a pohodit nejenom různě veliký objekt, ale pohazovat si přímo i nepřítelem. Nabízí se rovněž přitažení objektu jako štítu, nebo mírně preciznější manipulace s několika objekty za účelem řešení jednoduchého puzzlu.

Inversion, třeba s ohledem na arsenál různých schopností naštvaného Starkillera z Force Unleashed II, nepůsobí nijak zvlášť originálně. Rozhodně však naznačuje nemalý zábavní potenciál, zejména ve spojení klasického střílení s pomalejší hratelností ala Gears of War a hrátek s objekty v okolí. Budeme doufat, že tvůrci potenciál dokážou zhmotnit, mají na to dost času. Hra má na PS3 a X360 vyjít až příští rok.

Nejnovější články