Hlavní roli v Inversion však hraje kooperace, online i lokální (ve splitscreenu), kolem níž bude vystavěna hratelnost ve všech situacích - při přestřelkách i velmi jednoduchých prostorových hádankách. Použití gravitace pro manipulaci s prostředím nebo s nepřáteli, bude pouze prostředkem, jak v rámci spolupráce dvou postav - osmadvacetiletého policisty Davida Russela a jeho parťáka Leo Delgada – dosáhnout cíle, kterým je nalezení Russelova ztraceného dítka a hlavně likvidace neznámé nepřátelské síly zvané Lutadores. Její příslušníci vtrhli do města s nablýskanými gravitačními zbraněmi, rozpoutali totální chaos a v různých částech města nechali celé zóny s nulovou gravitací. A hrdinové snažte se!
Krom různých druhů klasických střelných zbraní budou oba hrdinové používat gravitační hák zvaný grappler, který by se dal popsat jako hmotná manifestace jedné z Jedi schopností z Hvězdných válek. S grapplerem budete moci čapnout a pohodit nejenom různě veliký objekt, ale pohazovat si přímo i nepřítelem. Nabízí se rovněž přitažení objektu jako štítu, nebo mírně preciznější manipulace s několika objekty za účelem řešení jednoduchého puzzlu.
Inversion, třeba s ohledem na arsenál různých schopností naštvaného Starkillera z Force Unleashed II, nepůsobí nijak zvlášť originálně. Rozhodně však naznačuje nemalý zábavní potenciál, zejména ve spojení klasického střílení s pomalejší hratelností ala Gears of War a hrátek s objekty v okolí. Budeme doufat, že tvůrci potenciál dokážou zhmotnit, mají na to dost času. Hra má na PS3 a X360 vyjít až příští rok.