Tenhle koncept samozřejmě není nic nového – a umožňuje mi znovu vytáhnout nejgeniálnější let's play všech dob z kooperativního hraní Half-Life modifikace Affraid of Monsters, v němž byl navíc původní nápad doplněn o přítomnost admina, jenž hororový zážitek šrouboval do maximálních otáček.
White Noise Online nejde do podobné designérské krajnosti. Jeho koncept čtyř výzkumníků (z patnácti dostupných), co prochází otevřenou mapou, hledají zde stopy a vyhýbají se nadpřirozené potvoře, přesto zní podobně lákavě. Oproti Slenderu má White Noise Online nabídnout přístupnější hratelnost a snad i více možností kooperace. K dohrání prý bude spolupráce naprosto nezbytná. I bez finiše však zřejmě nabídne nejednu laškovnou situaci. Stačí ostatně pohlédnout na fiktivní záznam debaty čtyř hráčů, vrchol tiskové zprávy vývojářů z Milkstone studios:
"Kam teď?"
"Nechodíme v kruzích?"
"Hej, kde jste?"
"Za tebou!"
"Počkejte na mě!"
"Něco slyším..."
…v reálu by dialog byl okořeněn mnohem větším počtem nadávek a infantilních vtipů, ale nevadí. Osamělí vlci mají přesto mít možnost hrát bez ostatních poserů, což malinko vrhá stín pochybností na nezbytnost spolupráce. Co však zní zcela dokonale, je automatické nahrávání celého průběhu jednotlivého postupování herním prostředím. Díky tomu bude po každém sedánku možné vše přehrát jako film a bavit se pozorováním, jak se jednotliví hráči chovali jako idioti.
White Noise online je už několik měsíců k dispozici na Xbox 360 a daří se ji skvěle, čerstvě se však drápkem uchytila i na Steam Greenlight. Milovníci PC ho mohou podpořit zde.