Jak jste se mohli dočíst v našem listopadovém rozhovoru, hra měla být vydána letos na jaře. Podle dnešní tiskové zprávy společnosti Cenega Publishing se však titulu dočkáme až na podzim, konkrétně 1. říjnu (tedy ještě před konkurencí BloodRayne 2). A ono se asi není co divit, při všech těch změnách, které celý projekt postihly. Black Element Software totiž od loňské výstavy E3 kompletně přepracovali grafický engine, takže nyní podporuje všechny nejnovější technologie a je prý i plně kompatibilní s DirectX 9. Jisté změny po vizuální stránce naznačuje i nová sada screenshotů v galerii:



nové obrázkykompletní galerie
Další velké úpravy se týkají příběhu hry. Hráč Shade zastane roli introvertního ex-žoldáka. Ten jednoho dne obdrží dopis od svého bratra, který ho žádá, aby se sešli v jednom starém východoevropském městečku. Vy pochopitelně dorazíte, ale zjistíte, že je toto místo poněkud divně tiché. Kromě toho narazíte na mrtvá těla a prchající vyděšené vojáky a vědce. V tento moment se také poprvé setkáte se zlověstným přeludem, který vám nabídne pomoc a doprovod vaším dobrodružstvím a obdaří vás sluhou - démonem. V tohoto démona se budete moci během hraní kdykoliv přeměnit. Jeho fyzická a magická síla ve vašem příběhu sehraje velmi důležitou roli. Zavítáte do různých míst a časů - moderní doba, středověk, starověký Egypt, ale i tajemná Země stínů.
Od doby, kdy byla Shade: Wrath of Angels naposledy veřejně předváděna, se toho změnilo prý velmi mnoho. Například bojový systém nyní zahrnuje více boje zblízka, byly odebrány všechny střelné zbraně (kromě hrdinovy pistole) a naopak zahrnuty zbraně jako meč, palcát a pochodeň. Schopnosti vašeho démona byly také vylepšeny o několik mocných kouzel, která mohou být v průběhu hry upgradována v magických obchodech za "andělské slzy", jež na své cestě budete moci sbírat. Celé dobrodružství by vám mělo zabrat asi 30 hodin. Hra má navíc nabízet hned několik konců, v závislosti na vašem postupu.