Halo 2 Vista dojmy z veletrhu CES
zdroj: Bungie

Halo 2 Vista dojmy z veletrhu CES

9. 1. 2007 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

PC předělávka původního Xbox blockbusteru Halo 2 (recenze) sice nabídne pohled na další FPS v řadě, ovšem mezi její unikátní parametry má patřit již delší dobu známá skutečnost, že bude běhat pouze pod Windows Vista.

S tím souvisí povědomí, že Halo 2 na kompu půjde hrát jak skrze obvyklé kombo klávesnice a myš, tak s přispěním tradičního X360 ovladače. Hra by se na trhu měla objevit v tomto roce, odhaduje se jaro a tvůrci chtějí do té doby maximálně vypilovat hrátky pro více lidí. Multiplayerové mapy (potažmo singleplayerová kampaň) sice nenabídnou žádné zásadní změny v level designu, nicméně hra bude na PC běžet ve znatelně vyšším rozlišení, s čímž souvisí čistější a ostřejší obraz, potkáte se s větším množstvím detailů a podobnými "důležitými" atributy. Nejsem si jist, jestli výše uvedené nakonec zachrání nedobrý dojem z identických úrovní a architektury – což jsou stejné chyby, co provázely jedničku, ale snad to nakonec spasí hratelnost, čímžto jsem znovu u multiplayeru.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Očekával bych jeho další vylepšení (tím nemyslím bonusové mapy) od časů Xbox verze, prozatím jsou naznačeny všechny klasické herní módy a stejně tak klasické ovládání, v němž pohyb hlavní postavy iniciujete skrze klávesnici a rozhlížení se a střelbu vybranou zbraní přes myš - levé tlačítko je střelba, pravým házíte granáty. Připomínám, že v Halo 2 je nápad s dual-wielding, neboli, že můžete držet v každé ruce jednu zbraň (což lze jenom u některých typů). V tomto případě je levé tlačítko myši přiřazeno střelbě ze zbraně držené v levé ruce, zatímco pravé tlačítko střelbě ze zbraně v pravé ruce. Button "F" na klávesnici poslouží pro ultimátní fyzický atak na blízko. GameSpot se k tomuhle vyjadřuje neméně ultimátně takže doufám, že nám tvůrci milostivě dovolí si těch pár funkcí, jimiž Halo 2 disponuje, eventuálně přemapovat, když už jsme v tom 21. století. Jeho kontury by mohl umocnit prvek Live Anywhere, kde se počítá se společným hraním PC a Xbox 360 komunity (jakkoliv musí být tato znevýhodněna díky ovladači). V projevu zástupců Microsoftu na veletrhu CES sice zaznělo, že vedle Shadowrunu má cross-platform hraní podporovat i Halo 2 Vista, jenže dnes se ukázalo, že šlo o omyl a že platí dřívější informace z FAQ, že tahle možnost nebude dostupná (thx Bludr &Joystick).
zdroj: GameSpot

mart

Nejnovější články