Fallout 4 nebude hráče nutit ke craftingu, ani k zakládání osad
zdroj: tisková zpráva

Fallout 4 nebude hráče nutit ke craftingu, ani k zakládání osad

14. 8. 2015 10:55 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Jak vyplývá z nových informací z Bethesdy, tak design Fallout 4 nebude hráče nutit, aby využívali ve hře přítomný crafting. Těšit se tak lze na příjemnou míru volnosti, protože ne všem by vyhovovalo, kdyby museli crafting nebo další novinky využívat.

Vývojáři svým rozhodnutím dávají najevo, že inklinují ke zcela otevřené hratelnosti. Potvrzuje to i nedávno anoncovaná  možnost hrát hru prakticky nenásilně, potažmo možnost hrát dál a levelovat i po dokončení příběhového části hry. Jedno s druhým tak zatím vytváří sympatický mix otevřeného RPG s relativně málo omezeními.

Tato volnost a komplexita přístupu k hratelnosti se projevuje nejen ve volitelném craftingu, ale rovněž i v tom, že ve hře sice bude možnost zakládat osady a čerpat z toho řadu výhod (například z vlastních obchodů se sympatičtějšími cenami), nic však k takovému kroku hráče nutit nebude. Opět se tak jedná o svobodnou volbu hráče – kdo chce, tvoří. Kdo nechce, může konzumovat jen příběh hry.

A jak takový volnomyšlenkářský přístup může fungovat v praxi, to uvidíme poměrně brzy – Fallout 4 vyjde 10. listopadu pro PC, Xbox One a PlayStation 4.

Nejnovější články