Zatímco na první obrázku, který najdete za tímto odkazem, žádný zásadní rozdíl vidět nejde, druhý obrázek, který najdete tady, ukazuje odlišnosti velmi názorně.
Na prvním obrázku jsou největším rozdílem v podstatě jen odrazy v kalužích. Na druhém obrázku je vidět, že s pořádným železem uvidíte v dálce výrazně víc detailů a vůbec bude všechno lépe nasvícené a hezčí. Ještě aby nebyla, když se vývojáři chlubí následujícími vylepšeními:
- 60 fps
- dodatečné světelné zdroje
- dodatečné stíny
- vysoké rozlišení renderů
- vysoké rozlišení stínů
- vyšší detaily v dálce
- podpora pro Nvidia SLI
- možnosti nastavení grafiky (efekty, osvětlení, stíny, stíny, Screen Filtering, Texture Filtering)
- podpora vyšších rozlišení až do a včetně 3840 x 2160 (4K)
- efekt Screen Space Reflections
PC verze Metal Gear Solid V: Ground Zeroes vyjde 18. prosince a hra tím zacelí mezeru, kdy se hry z hlavní série na PC vůbec nepodívaly. Pokud nebudeme počítat odbočku Metal Gear Rising: Revengeance, tak poslední "hlavní" díl, který vyšel na PC, byl Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty z roku 2003.