Dvojice obrázků ukazuje rozdíly mezi PC a PS4 verzí Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
zdroj: tisková zpráva

Dvojice obrázků ukazuje rozdíly mezi PC a PS4 verzí Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

21. 11. 2014 19:45 | Preview | autor: Adam Homola |

Hardwarové nároky PC verze Metal Gear Solid V: Ground Zeroes už znáte (psal o nich Láďa) a na blogu Nvidie se nyní objevily dodatečné informace o tom, čím se vlastně PC verze od konzolové bude lišit. Navíc se ještě můžete podívat na první dva obrázky z PC verze a porovnat je prostřednictvím interaktivní aplikace se stejnými scénami z PS4 verze.

Zatímco na první obrázku, který najdete za tímto odkazem, žádný zásadní rozdíl vidět nejde, druhý obrázek, který najdete tady, ukazuje odlišnosti velmi názorně.

Na prvním obrázku jsou největším rozdílem v podstatě jen odrazy v kalužích. Na druhém obrázku je vidět, že s pořádným železem uvidíte v dálce výrazně víc detailů a vůbec bude všechno lépe nasvícené a hezčí. Ještě aby nebyla, když se vývojáři chlubí následujícími vylepšeními:

  • 60 fps
  • dodatečné světelné zdroje
  • dodatečné stíny
  • vysoké rozlišení renderů
  • vysoké rozlišení stínů
  • vyšší detaily v dálce
  • podpora pro Nvidia SLI
  • možnosti nastavení grafiky (efekty, osvětlení, stíny, stíny, Screen Filtering, Texture Filtering)
  • podpora vyšších rozlišení až do a včetně 3840 x 2160 (4K)
  • efekt Screen Space Reflections

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes zdroj: tisková zpráva

PC verze Metal Gear Solid V: Ground Zeroes vyjde 18. prosince a hra tím zacelí mezeru, kdy se hry z hlavní série na PC vůbec nepodívaly. Pokud nebudeme počítat odbočku Metal Gear Rising: Revengeance, tak poslední "hlavní" díl, který vyšel na PC, byl Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty z roku 2003.

Nejnovější články