Dragon Age: Inquisition dá Kinectu šanci až podle vašich reakcí
zdroj: tisková zpráva

Dragon Age: Inquisition dá Kinectu šanci až podle vašich reakcí

4. 10. 2013 10:59 | Preview | autor: Adam Homola |

Připravovaného Dragon Age: Inquisition se dočkáme někdy v příštím roce, ale tvůrci implementaci Kinectu a jiných podobných novot na straně Sony zatím moc neřeší. Je tedy možné, že hra podobné technologie nebude využívat buď vůbec, nebo minimálně ne při vydání. A důvod je prostý. Tvůrci mají čas a počkají si, jak se nový Kinect a PlayStation kamerka osvědčí v praxi, ale hlavně, co na ně budete říkat vy, hráči.

Vývojáři z BioWare se prý dívali i na SmartGlass a ovladač Move, ale zatím neplánují žádnou z těchto technologií do hry implementovat. Rozhodující slovo budou mít první next genové hry a reakce hráčů na ně. BioWare ostatně budou mít hodně příležitostí jak to posoudit a skoro se zdá, že každá druhá next gen hra bude tyhle technologie využívat na obou platformách.

“Může jít přesně o to, co hráči nechtějí. Ve výsledku nemusí jít o moc dobrý zážitek. My máme naštěstí luxus v podobě času, takže se můžeme v klidu podívat na hráčskou odezvu, a pokud bychom se pro to rozhodli, zpracujeme to správným způsobem,” řekl v rozhovoru pro Oficiální Xbox Magazín producent nového Dragon Age, Cameron Lee.

Dragon Age: Inquisition by se minimálně nabízela pro využití druhého displeje (inventář, mapa, skilly...) skrze SmartGlass nebo pro dialogy přes Kinect. Podobně jako to tvůrci udělali před pár lety v Mass Effect 3. Cameron prozradil, že právě z ME3 mají spoustu dat o tom, jak moc hráči Kinect využívali, ale nic bližšího už neřekl. Je tedy možné, že v Mass Effect si moc lidí přes Kinect v rozhovorech nepovídalo, a tak tvůrce nic netlačí. Zatím tedy můžete být v klidu - žádná z hlasových nebo pohybových technologií ve hře nebude povinná a možná, jenom možná, tam nic z toho nebude vůbec.

Nejnovější články